کد خبر: ۶۷۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۱:۴۶ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
مدیر شیلات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیر شیلات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه درمان بیماری VHS باید زیرنظر دامپزشکی صورت گیرد، گفت: متأسفانه برخی از پرورش‌دهندگان ماهی کهگیلویه و بویراحمد به صورت خودسرانه از آنتی‌بیوتیک استفاده می‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

کورش یزدان‌پناه صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود مزارع پرورش ماهی سردآبی در استان اظهار کرد: در کهگیلویه و بویراحمد 202 مزرعه پرورش ماهی سردآبی وجود دارد که در حال حاضر با اقدامات صورت گرفته 70 درصد از این واحدها فعال هستند.

مدیر شیلات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به اشتغالزایی مزارع پرورش ماهی در استان اشاره کرد و گفت: در واحدهای پرورش ماهی کهگیلویه و بویراحمد برای یک هزار و 500 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

وی از حمایت‌های شیلات استان از مزارع پرورش ماهی خبر داد و افزود: در راستای تحقق شعار سال و اشتغالزایی از این مزارع حمایت می‌شود.

یزدان‌پناه با بیان این‌که امسال به دلیل نبود اعتبارات لازم، دوره‌های آموزشی کمتری برای پرورش‌دهندگان ماهی برگزار شد و سعی کردیم با هزینه خود شیلات این کلاس‌ها را برگزار کنیم که متاسفانه پرورش‌دهندگان ماهی در استان از این کلاس‌ها استقبال خوبی نداشتند.

این مسؤول در ادامه به برخی از مشکلات واحدهای پرورش ماهی کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و افزود: شیوع بیماری VHS خسارات زیادی به مزارع پرورش ماهی وارد کرده است.

وی با بیان این‌که درمان بیماری VHS باید زیر نظر دامپزشکی صورت گیرد، خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی از تولیدکنندگان ماهی کهگیلویه و بویراحمد به صورت خودسرانه از آنتی‌بیوتیک در مزارع استفاده می‌کنند.

مدیر شیلات جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی مشکلات واحدهای پرورش ماهی در استان بیان کرد: نبود کارخانه تولید غذای ماهی یکی از مشکلات اصلی واحدهای پرورش ماهی در استان است که با تأمین اعتبار مورد نیاز به زودی این کارخانه به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: فارس


ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
مشکل ما کارخانه خوراک ماهی نیست چون غذا به وفور درکشور وجود دارد وبرای تولید آن باید مواداولیه خارج از استان تامین شود پس از نظر هزینه به حال ما پرورش دهنده ها بود ونبود کارخانه غذا در استان فرقی نداره ومشکل به حساب نمی آید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین