کد خبر: ۶۷۳
تاریخ انتشار:۱۱:۴۲ - ۰۵ مهر ۱۳۹۵
مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان کهگیلویه مطرح کرد
عصر دنا: مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان کهگیلویه گفت: به مناسبت سال تحصیلی جدید 300 میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی به خانواده زندانیان جرایم غیرعمد کهگیلویه کمک شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عین‌الله اخوان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار داشت: در 6 ماه گذشته 300 میلیون ریال کمک‌های نقدی و غیرنقدی به خانواده زندانیان جرایم غیرعمد شهرستان پرداخت شد.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان کهگیلویه تصریح کرد: این کمک‌ها در قالب ارزاق و نوشت‌افزار و کارت هدیه بین خانواده زندانیان توزیع شده است.

اخوان با بیان اینکه در ابتدای سال جاری 95 خانواده از زندانیان از کمک‌های انجمن حمایت برخوردار شدند اضافه کرد: در ماه رمضان نیز به 36 خانوار سبد کالا و به 140 نفر از فرزندان این زندانیان هر کدام مبالغ نقدی اهدا شد.

وی با اشاره به سفارشات دین اسلام درباره نقش انسان در کمک به دیگران و دستگیری نیازمندان تصریح کرد: با توجه به این توصیه‌ها،ضرورت کمک به خانواده‌های زندانیان مشخص می‌شود.

رئیس اتاق اصناف کهگیلویه تأکید کرد: فرهنگ کمک به خانواده زندانیان باید مانند سایر امور خیریه مانند مدرسه سازی،مسجد سازی و غیره در تفکر مردم نهادینه شود.

وی تغییر نگاه منفی به خانواده زندانیان را از دیگر کارهای ضروری در بخش فرهنگی دانست و گفت: بین زندانی و خانواده او باید تفکیک قایل شد.

اخوان بیان کرد:با زندانی شدن فرد،خانواده سرپرست خود را از دست می‌دهد و این تبعات سنگینی برای خانواده و جامعه دارد که از جمله آن می‌توان به توسعه چرخه جرم در خانواده‌ها اشاره کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.