کد خبر: ۵۱۹
تاریخ انتشار:۰۱:۱۴ - ۰۲ مهر ۱۳۹۵
عصر دنا: دولت روسیه ناو هواپیمابر آدمیرال کوزنتسوف را به همراه تجهیزات مدرن نظامی به استان لاذقیه در ساحل سوری دریای مدیترانه اعزام کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): دولت روسیه ناو هواپیمابر آدمیرال کوزنتسوف را به همراه تجهیزات مدرن نظامی به استان لاذقیه در ساحل سوری دریای مدیترانه اعزام کرده است.

ناو هواپیمابر روسی در راه لاذقیه سوریه+عکس

بنابر این گزارش، این ناو حامل 36 فروند انواع هواپیماهای بسیار مدرن جنگنده بمب افکن و رهگیر شامل سوخو 33، میگ 29 و سوخو 25 می باشد که با هدف گسترش عملیات نظامی علیه گروه های تروریستی تکفیری فعال در سوریه مانند القاعده و داعش و ارتش آزاد به منطقه اعزام گردیده و در نزدیکی ساحل بندر لاذقیه سوریه قرار دارد. گفته می شود که ناو کوزنتسوک حامل محموله بسیار بزرگی از تجهیزات نظامی بسیار مدرن شامل واحدهای توپخانه، موشک های زمین به زمین، سیستم های پدافندی دوربرد اس 400 و هزاران تن مهمات برای تحویل به ارتش سوریه می باشد. کارشناسان اعزام این ناو روسی به سوریه را در راستای واکنش عملی و قاطع پوتین به تهدیدات روزهای گذشته ترکیه و آمریکا برای اشغال و تجزیه سوریه ارزیابی می کنند.

ناو هواپیمابر روسی در راه لاذقیه سوریه+عکس
برچسب ها: دولت روسیه
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.