تاریخ انتشار:۱۷:۵۵ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره مربیگری درجه سه تیراندازی با کمان در مرکز استان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، فرشاد پزشکپور رئیس هیت تیراندازی با کمان استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل ورزش و جوانان دیدار و مشکلات این هیئت بررسی شد.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ اظهار داشت: موشک باران پایگاه ها و زیرساخت های نظامی رژیم کودک کش صهیونیستی از نقاط قوت نظامی جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به مساعدت مدیرکل ورزش و جوانان اظهار داشت: سایت هیئت تیراندازی با کمان استان راه اندازی و دو عدد تیرکمان حرفه ای از سوی مدیرکل ورزش و جوانان به این هیئت اهدا خواهد شد.

پزشکپور با اشاره‌ به دوره مربیگری گفت: دوره کلاس مربیگری درجه سه تیراندازی با کمان در مرکز استان با حضور سی و پنج نفر با مدرسی سرکار خانم موسوی برگزار می شود.

برچسب ها: فرشاد پزشکپور
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین