تاریخ انتشار:۱۹:۳۴ - ۰۳ مهر ۱۴۰۳
عصر دنا: مدرسه خیرساز خرد«1» دهدشت که به همت خیرین مدرسه‌ساز و اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس ساخته شده بود،افتتاح شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، با حضور خیرین مدرسه‌ساز مؤسسه گیتی مهر، مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد و مسئولین آموزش و پرورش مدرسه 9 کلاسه خرد 1 در دهدشت افتتاح شد.

زهرا گیتی‌نژاد مدیرعامل مؤسسه گیتی مهر در آیین افتتاح این مدرسه اظهار کرد: این مؤسسه تاکنون 593 باب مدرسه در سطح کشور ساخته و به آموزش و پرورش تحویل داده است.

این بانوی خیر مدرسه‌ساز بیان کرد: در استان کهگیلویه و بویراحمد با هدف رفع محرومیت آموزشی بیش از 30 مدرسه ساخته یا در حال احداث داریم.

گیتی‌نژاد گفت: خوابگاه شبانه‌روزی دیشموک، مدرسه خرد 1 دهدشت و مدارس باشت طی روزهای اخیر به بهره‌برداری رسیدند و مدرسه 12 کلاسه در دیشموک ساخته خواهد شد.

سید رضا حسینی‌نیک در این مراسم با بیان اینکه مدرسه 9 کلاسه خرد 1 دهدشت با زیربنای 1300 متر مربع با مشارکت مؤسسه گیتی‌مهر ساخته شده است،افزود: برای ساخت،تکمیل و تجهیز این مدرسه 20 میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 52 فضای آموزشی با 170 کلاس درس در استان ساخته و بهسازی شده است.

این مسئول هم‌چنین از تأمین تجهیزات به ارزش 40 میلیارد تومان خبر داد و گفت: 90 درصد تجهیزات توزیع شده است مابقی نیز تا پایان مهر ماه به مدارس خواهد رسید.

وی توزیع یکهزار بسته نوشت‌افزار و تعهد هوشمندسازی 200 کلاس درس را از دیگر اقدامات مؤسسه گیتی مهر اعلام کرد.

حسینی‌نیک گفت: در آینده نزدیک عملیات ۲مدرسه دیگر در دهدشت آغاز خواهد شد.

فریدون فاطمی‌زاده مشکلات مدارس فرسوده در دهدشت را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: با افتتاح این مدرسه از نداشتن‌هایی به درازای سال‌ها عبور کردیم.

مدیر آموزش و پرورش منطقه دهدشت با قدردانی از سخاوت خیرین مدرسه‌ساز و همکاری اداره کل نوسازی مدارس،گفت: قدمت برخی از مدارس دهدشت به قبل از انقلاب برمی‌گرددو استاندارد لازم برای آموزش ندارند.

مدرسه 9 کلاسه خرد1 در دهدشت افتتاح شدمدرسه 9 کلاسه خرد1 در دهدشت افتتاح شدمدرسه 9 کلاسه خرد1 در دهدشت افتتاح شدمدرسه 9 کلاسه خرد1 در دهدشت افتتاح شدمدرسه 9 کلاسه خرد1 در دهدشت افتتاح شدمدرسه 9 کلاسه خرد1 در دهدشت افتتاح شد

انتهای خبر/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
پر بحث ترین