کد خبر: ۲۶۹۲۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۱۲ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۳
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگلویه و بویراحمد:
عصر دنا: سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگلویه و بویراحمد با اشاره به در پیش رو بودن بزرگترین حرکت فرهنگی در سطح کشورگفت: مدارس استان با شعار "برای ایران برای مدرسه" با مشارکت بیش از ۱۷۰ هزار دانش آموز در بیش از ۳ هزار آموزشگاه و ساماندهی بیش از ۱۶ هزار معلم آغاز میشود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگلویه و بویراحمد در نشستی با حضور اصحاب رسانه گفت: نبود ارتباط بین اولیاء و مدرسه از معضلات مهم و جدی آموزش و پرورش است.

محمد جمالی آرند بااشاره به اینکه رسانه ها میتوانند از عوامل  از بین برنده این شکاف باشند ابراز کرد: امید است اصحاب رسانه با ابزاری که دراختیار دارند ارتباط لازم بین مدارس و خانواده ها را ایجاد کنند چرا که نتیجه ایجاد این ارتباط رشد همه جانبه دانش آموزان است.

وی با تاکید به ایجاد پل ارتباطی بین خانواده ها ومدارس اظهار کرد: برای سرمایه گزاری در مسائل تربیتی حضور و همراهی خانواده ها لازم و ضروری است چراکه وقت دانش آموز تنها 6 ساعت در روز به مدرسه اختصاص دارد و مابقی زمان در خانواده و جامعه سپری می شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: برای ایجاد مدرسه صالح باید اولیاء و مدارس مشارکت داشته و این ارتباط در طول سال تداوم داشته باشد.

جمالی تاکید کرد: دریافت هرگونه وجه اجباری بجز بیمه توسط مدارس دولتی از اولیاء ممنوع بوده و حق بیمه نیز باید به حساب مدرسه پراخت شود و هرگونه پرداختی به حساب مدیران مدارس غیرمجازاست.

وی در رابطه با پرداختی هزینه مدارس هیئت امنایی افزود: پس از شروع سال تحصیلی و متناسب  با مصوبات اعضای هیئت امنا با توجه به کلاسهای فوق برنامه هزینه ها تعیین و پرداخت می شود و تاقبل از شروع سال تحصیلی هزینه ای پرداخت نمی شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگلویه و بویراحمد بااشاره به در پیش رو بودن بزرگترین حرکت فرهنگی در سطح کشورگفت: مدارس استان با شعار "برای ایران برای مدرسه" با مشارکت بیش از 170 هزار دانش آموز در بیش از 3 هزار آموزشگاه و ساماندهی بیش از 16 هزار معلم آغاز میشود.

جمالی عنوان کرد:ساماندهی معلمان بر اساس معیارهاو ملاک ها صورت گرفته تااز هرگونه تخلف جلوگیری شود.

وی ملاک در نقل و انتقالات را امتیازبندی و مطابقت با قانون برشمرد و ابراز کرد: تلاش شده هیچ معلمی بدون ابلاغ نباشد و در سال تحصیلی پیش رو هیچ دانش اموز بدون معلم نخواهیم  داشت.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان کهگلویه و بویراحمد بیان کرد: تلاش هایی صورت گرفته که زمینه برای ادامه تحصیل بازماندگان از تحصیل فراهم شودلذا در این راستا کتب و لباس رایگان توزیع و خوابگاه در اختیار این دانش اموزان قرار میگیرد.

جمالی عنوان کرد: تعداد یک میلیون و پانصد هزار جلد کتاب توزیع شد و با همکاری سازمان نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد قریب به پانصد میلیارد ریال تجهیزات آموزشی و ورزشی در بین مدارس توزیع شده است.

وی تصریح کرد: حقوق و دستمزد نیروهای ازاد در مدارس غیر انتفاعی باید مطابق با قانون کار باشد.

 

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۹
آموزش و پرورش تبدیل شده به جایگاهی برای ناامید شدگان از هر جا و هر جایی

تنها مأمن گاه مردم جهت پیدا کردن شغل

آینده جامعه توسط افرادی با دانش و علم و سواد متوسط به پایین رقم میخورد.
کشور در دهه آینده باید منتظر یک چالش بزرگ باشد، که توسط معلمین جدید رخ خواهد داد
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی