کد خبر: ۲۶۲۴۲
تاریخ انتشار:۱۱:۳۵ - ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
بعد از اولین سه امتیاز لیگ برتری:
عصر دنا: بازیکنان خیبر خرم‌آباد تمرین ریکاوری خود را برگزار کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ورزش سه: بازیکنان تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد بعد از کسب اولین پیروزی لیگ برتری خود امروز به ریکاوری پرداختند و از فردا تمرینات خود را برای بازی حساس و اولین بازی خانگی خود انجام خواهند داد.

تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در اولین بازی لیگ برتری خود توانست یک بر صفر هوادار را در شهرقدس شکست دهد و سه امتیاز شیرین را کسب کند، آنها امروز در سالنی مجهز و با تجهیزاتی مدرن جلسه ریکاوری خود را پشت سر گذاشتند.

بازیکنان خیبر با دستگاه‌ها و تجهیزات مدرنی که در اختیار داشتند به خوبی بدن‌های خود را ریکاوری کردند و به نظر می‌رسد که آنها تجهیزات کافی برای تمرینات و آماده‌سازی خود در طول مسابقات لیگ را آماده کرده‌اند و یکی از تیم‌های با برنامه لیگ برتر خواهند بود.

در ادامه تصاویری از جلسه ریکاوری بازیکنان خیبر را مشاهده می‌کنید:

206958420695852069586
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی