تاریخ انتشار:۲۱:۱۷ - ۲۱ مرداد ۱۴۰۳
در نشست خبری با خبرنگاران مطرح شد
عصر دنا: شهردار دهدشت با بیان اینکه انکار خدمات شهری قبل از قرارداد در جریان همه ماشین آلات و تجهیزات موجود قرار گرفته بود،گفت: اگر ادعای معیوب بودن ماشین آلات دارد چرا با چهار شرکت در مناقصه شرکت کرد؟
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، خسرو دیدار امروز در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار ضمن ارائه گزارشی از عملکرد شهرداری در خصوص واحد خدمات شهری و معضلات بهداشت شهر شفاف‌سازی کرد.

شهردار دهدشت با اشاره به اینکه خدمات شهری به پیمانکار واگذار شد،گفت: بر اساس قرارداد ماهیانه 945 میلیون تومان به پیمانکار پرداخت می‌شود و انتظار این بود که خدمات مطلوب ارائه شود.

وی با بیان اینکه از زمان شروع به کار پیمانکار روزانه گزارش‌های مردمی و مسئولین مبنی بر نارضایتی و گلایه از وضعیت نظافت شهر داشتیم،افزود:مردم همه مشکلات را به چشم شهردار می‌بینند و پیمانکار نمی‌شناسند.

دیدار بیان کرد: پیمانکار قبل از شرکت در مناقصه ماشین آلات شهرداری را رؤیت کرد و شاهد داریم، اگر ماشین آلات و تجهیزات فرسوده بود چرا در مناقصه شرکت کرد؟ اگر گاریها قابل استفاده نبود چرا با چهار شرکت در مناقصه شرکت کرد؟

توضیحات شفاف شهردار دهدشت از نا به‌سامانی خدمات شهری؛پیمانکار به تعهدات عمل نکرد

شهردار دهدشت با بیان اینکه بارها از پیمانکار خواستیم به تعهداش عمل کند،ادامه داد:چندین بار به حراست گفتم که پیمانکار پای کار بیاید حمایتش می‌کنیم حتی جلوی منزلش رفتیم گفتم خارج از قرارداد کمکت می‌کنم فقط مشکلات شهر حل شود اما به هر دلیل همکاری نکرد.

دیدار گفت:ماشین آلات را همان طور که تحویل دادیم باید تحویل بگیریم غیر منطقی است که وسیله‌ای را معیوب تحویل دهیم و سالم پس بگیریم حرف من این است اگر وسایل مشکل داشت چرا آقای پیمانکار آنالیز برای ما فرستاد!

شهردار دهدشت با بیان اینکه گاری حمل زباله جز قرارداد ما نبود،افزود: دوبار به آقای یزدانجو(پیمانکار) اخطار دادیم، کارگروه خدمات شهری جلسه برگزار کرد درخواست دادیم به خاطر مردم کمک می‌کنیم وسایلی که جز قرارداد نیست را تعمیر و تحویل می‌دهیم اما پای کار بیاید، بعد از اخطارها مهلت پنج روزه تعیین کردیم تا فعال شود.

توضیحات شفاف شهردار دهدشت از نا به‌سامانی خدمات شهری؛پیمانکار به تعهدات عمل نکرد

شهردار دهدشت بیان کرد: بعد از اتمام فرصت پنج روزه آقای فروغی عضو شورای شهر با خواهش مهلت خواست و ما مجددا برای اجتناب از تنش و شائبه قبول کردیم و این مهلت فردا به اتمام می‌رسد.

دیدار با اشاره به اینکه بعد از اخطارها روند خدمات تا حدودی بهبود کرده است،گفت: اما وضعیت خدمات شهری مطلوب نیست.

شهردار دهدشت گفت: به شخصه عقیده دارم مردم در باره همه مسئولین سه نگرش دارند؛ دوستان برای مسئولین کف میزنند، مخالفان چشم به روی حقیقت می‎بندند و هر اتفاق خوبی بیفتد را نمی‌خواهند ببینند و گروهی نیز صادقانه و بدون غرض قضاوت می‌کنند.
دیدار از رونمایی سه نماد فرهنگی تا پایان مرداد ماه جایر خبر داد و گفت: هم چنین طی روزهای آینده برای اولین بار دبیرخانه جشنواره دیوارنگاره شهر دهدشت راه‌اندازی می‌شود؛این جشنواره شرایطی برای هنرمندان تجسمی در استان فراهم می‌سازد که خلاقیت خود را در معرض ننمایش  قرار دهند.

شهردار دهدشت ساماندهی پارک‌ها را از جمله اقدامات شهرداری برشمرد و افزود: با توجه به وضعیت پارک مرکز شهر و تجمع آب مواقع بارندگی، عملیات بهسازی این پارک در حال انجام است،این عملیات شامل کف‌سازی،نصب فواره، زیباسازی مبلمان و بازسازی ساختامان شیشه‌ای است.

وی ادامه داد: بخاطر عدم روشنایی پارکها شرمنده مردم هستیم، روشنایی میدان شهید ضیایی انجام شد و مبلمان پارکهای زاگرس و خاییز و روشنایی آنها انجام خواهد شد.

انتهای خبر/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی