تاریخ انتشار:۲۰:۳۲ - ۱۳ مرداد ۱۴۰۳
جانشین فرمانده سپاه فتح خبر داد:
عصر دنا: در راستای برگزاری دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد، پربیننده ترین نمایش کشور از ساعت ۲۰ امشب ۱۳ مرداد در پارک مهرورزی یاسوج اجرا می شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):


سرتیپ دوم پاسدار مصطفی مثنوی جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در یاسوج گفت: به مناسبت دومین کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد نمایش «فصل شیدایی» که در استان های مختلف کشور با استقبال بی نظیری روبرو بوده از ساعت ۲۰ امشب ۱۳ مرداد با حضور ۳٠٠ هنرمند و هنرور در پارک مهرورزی شهر یاسوج به نمایش در می آید.
وی افزود: با تلاش تیپ قهرمان ۴۸ سپاه فتح استان ۷٠ هزار متر مربع برای پوشش این برنامه ظرفیت سازی شده و ۱٠٠ هزار متر مکعب نیز خاکریزی شده است.
مثنوی ابراز داشت: این برنامه بزرگ ۱۳ تا ۲۶ مرداد ماه هر روزه از ساعت ۲۰ در پارک مهرورزی شهر یاسوج اجرایی خواهد شد.
جانشین فرمانده سپاه فتح بیان کرد: این نمایش توسط موسسه فرهنگی رسانه ای اوج تولید و اجرا می شود و رسالت بوذری مجری برنامه پرطرفدار " برنامه محفل" اجرا و روایت این نمایش را به عهده دارد.
وی افزود: در کنار اجرای این نمایش پرطرفدار، نمایشگاه فرهنگی دایر خواهد شد
مثنوی بیان کرد: در راستای برنامه های دومین کنگره ملی شهدای استان تاکنون ۲٠ اجلاسیه فاخر در سطح استان برگزار شده و بیش از چهار هزار و ۵٠٠ یادواره در محلات، مساجد و مناطق را داشتیم.
وی افزود: اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی شهدای استان ۱۷ و ۱۸ شهریور ماه با حضور مسئولین رده اول کشوری در یاسوج برگزار می شود.
مثنوی گفت: ۳۵ هزار برنامه در قالب دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید استان برنامه‌ریزی و اجرا شده است.
مثنوی از برگزاری چند برنامه مهم تا زمان برگزاری اجلاسیه نهایی دومین کنگره ملی شهدای استان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری نمایش «فصل شیدایی» و اجرای نمایشگاه فرهنگی از مهم ترین این برنامه ها خواهند بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی