کد خبر: ۲۵۴۲۰
تاریخ انتشار:۰۱:۱۸ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: وزارت صنعت و تجارت طالبان از پایان نمایشگاه ۵ روزه گنجینه افغانستان خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

باشگاه خبرنگاران جوان: وزارت صنعت و تجارت طالبان اعلام کرد نمایشگاهی‌ که به مدت ۵ روز در مرکز ولایت بامیان با اشتراک صنعت‌کاران از چندین ولایت برگزار شده بود با بیش از ۱ میلیون افغانی فروش غرفه‌داران و عقد ۲۰۶ قرارداد میان بخش‌های خصوصی پایان یافت.

به گفته این وزارت، در این نمایشگاه ۵ روزه، به تعداد ۲۰۶ قرارداد به ارزش بیشتر ‏از ۱ میلیون ۲ صد و ۵۰ هزار افغانی میان اعضای بخش خصوصی امضا گردیده است.

همچنین گفته می‌شود که به شمول ۶۰ نفر خارجی، بیش از ۲۰ هزار تن از این نمایشگاه بازدید و غرفه‌داران بیشتر از ۱ میلیون ۳ صد هزار افغانی فروشات کرده‌اند.

‏گفتنی است که این نمایشگاه در ۱۷۰ غرفه که ۱۰۰ غرفه آن به خانم‌ها اختصاص داده شده بود به مدت ۵ روز در مرکز ولایت بامیان برگزار شده بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی