تاریخ انتشار:۰۸:۰۱ - ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
عصر دنا: رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي استان گفت: استان كهگيلويه و بويراحمد در سال گذشته تاكنون يك ريال برگشتي نداشته و امسال هم اجازه برگشت را نميدهيم
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، جهانگیر شاهینی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گویی اختصاصی با خبرنگاران توضیحاتی را در خصوص برگشت اعتبارات استانی ارائه داد.

شاهینی در این رابطه اظهار داشت: اعتبارات بصورت کلی یا استانی و یا ملی هستند. وی افزود، در بحث استانی سازمان‌ها تا ۱۴۰۳/۶/۳۱ وقت دارند اعتباراتشان را هزینه کنند.

وی در ادامه تاکید کرد، در بحث اعتبارات ملی نیز سازمان‌ها به همین منوال فرصت دارند تا ۱۴۰۳/۶/۳۱ اعتبارات خود را هزینه کنند.

وی تشریح کرد، در بحث اعتبارات عمرانی نیز شبیه به موارد اعتبارات استانی عمل می‌شود و تا ۳۱ شهریور مهلت دارند، بنابراین اعتبار برگشت نمی‌خورند، مگر اینکه یک تخصیص به استان و دستگاه مربوطه داده شود و تا مهلت موعود دستگاه مربوطه نتواند اسناد مربوطه را ارسال کند.

وی در ادامه گفت، در اداره کل ورزش جوانان چنین موردی پیش آمد و ۱۶ میلیارد آن جذب شده بود و ۱۰ میلیارد دیگر نیز در فرآیند جذب قرار گرفت.

شاهینی اضافه کرد، شب ۲۹ فروردین ساعت ۱ شب این پول به حساب دستگاه آمد تا برای هیئت‌ها و سایر امورات مربوطه هزینه شود. وی تاکید کرد، مدیرکل اداره ورزش در این زمینه تقصیری نداشت و کلی دوندگی داشت تا این اعتبار جذب شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی در پایان گفت، استان کهگیلویه و بویراحمد در سال گذشته تاکنون یک ریال برگشتی نداشته و امسال هم اجازه برگشت را نمیدهیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین