کد خبر: ۲۴۵۲۷
تاریخ انتشار:۲۳:۳۷ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳
حسن پور اعلام کرد؛
عصر دنا: مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان، از جریمه ۲۸ میلیارد ریالی قاچاقچیان سوخت خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا به نقل از مهر، کیومرث حسن پور گفت: پرونده قاچاق ۱۸ هزار لیتر نفتگاز خارج از ضوابط تعیینی دولت به ارزش پنج میلیارد و ۶۷۶ میلیون ریال در شعبه اول ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی بندر لنگه رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط سوخت، متخلف ردیف اول را برای مباشرت در قاچاق سوخت به پرداخت ۱۷ میلیارد و ۲۹ میلیون ریال جریمه نقدی معادل سه برابر ارزش ریالی سوخت قاچاق محکوم کرد.

حسن پور گفت: شعبه همچنین متخلف ردیف دوم را برای معاونت در قاچاق سوخت، به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۳۵۲ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی سوخت قاچاق محکوم و جمعاً به پرداخت ۲۸ میلیارد و ۳۸۱ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی افزود: مأموران پایگاه دریابانی ابوموسی این محموله را از یک فروند شناور کشف و پرونده این تخلف را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی