تاریخ انتشار:۲۲:۲۱ - ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرعامل صنایع پتروشیمی گفت: اجرای چندین طرح پتروشیمی کهگیلویه و بویراحمد را از محرومیت خارج می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیرعامل صنایع پتروشیمی عصر شنبه در حاشیه اختتامیه جام رسانه امید در جمع خبرنگاران گفت: طرح گچساران از پتروشیمی های بزرگ کشور است که دولت مصمم بر تکمیل آن شد. 

 

مرتضی شاه میرزایی با اشاره به سیاست دولت سیزدهم مبنی بر تکمیل طرح‌های نیمه تمام افزود: پلی اتیلن گچساران یکی از این طرحها بود به سرعت مراحل نیمه کاره انجام گرفت و با تأمین سرمایه عملیاتی شد. 

 

وی بیان کرد: این پلی اتیلن راه‌اندازی شد و خوشبختانه فعال است اما برای رسیدن به استاندارد نیاز به تغییرات دارد. 

 

این مسئول از احداث یک طرح پلیمری در مجاور پتروشیمی گچساران خبر داد و افزود: این طرح بعد از اتمام تبدبل به پلی اتیلن خواهد شد. 

 

وی در خصوص پتروشیمی دهدشت گفت: اتیلن تولیدی گچساران به دهدشت می آید تبدیل به پلی اتیلن می شود.

 

شاه میرزایی با بیان اینکه پتروشیمی دهدشت فعال است و شرکت پتروپارس پیمانکار آن است، ادامه داد: هلدینگ خلیج فارس این طرح را تامین سرمایه می کند. 

مدیرعامل صنایع پتروشیمی گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد محروم نیست زیرا طرح گچساران عملیاتی شد در دهدشت هم پتروشیمی در دست اجراست، علاوه بر این در مجاورت گچساران پتروشیمی دیگری اجرا می‌شود. 

 

معاون وزیر نفت اجرای پتروشیمی چرام را منوط به مطالعه کامل و توجیه اقتصادی آن دانست و گفت: دولت نمی‌خواهدسرنوشت طرحهایی که 19سال بلاتکلیف بود و مردم را نسبت به خدمات نظام مردد کرد، تکرار شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.