تاریخ انتشار:۱۳:۴۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
شهردار خبر داد؛
عصر دنا: ارائه تخفیف و مشوق در صدور پروانه ساختمانی باعث آشتی سازندگان با بازار تولید مسکن می شود و رونق خوبی به این صنعت می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، شهردار دوگنبدان در گفتگو با خبرنگاران از  بسته تشویقی عوارض و پروانه و پایان کار از تاریخ ۱۲اردیبهشت  تا پایان تیرماه سال جاری به مدت ۲ماه خبر داد.

رضا قشقایی  گفت:به منظور تشویق شهروندان فهیم شهرستان پروانه ها و پایان کارهای صرفا مسکونی ۳۰درصد تخفیف عوارض ساختمانی،پروانه ها و پایان کارهای مختلط (تجاری،رفاهی،آموزشی،،بهداشتی،و….)۴۰درصد  تخفیف ،پروانه ها و پایان کارهای تجاری و مسکونی۳۰درصد تخفیف تعلق می گیرد.

وی ادامه داد:ارائه تخفیف و مشوق در صدور پروانه ساختمانی باعث آشتی سازندگان با بازار تولید مسکن می شود و رونق خوبی به این صنعت می دهد.

قشقایی اذعان داشت:یکی از دلایل افزایش قیمت تراکم ساختمانی، بالا رفتن هزینه های شهرداری و نرخ تورم است که خوشبختانه بسته تشویقی برای سازندگانی که تصمیم به دریافت پروانه ساختمانی دارند، تعریف شده است و همشهری های گرامی می توانند از این فرصت به وجود آمده بهترین بهره را ببرند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
بدترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی