تاریخ انتشار:۱۴:۴۸ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: دادستان مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مالکان خودروهایی که در پارکینگ ها هستند، از امروز به مدت یک ماه برای ترخیص خودروهای خود اقدام کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، علی ملک حسینی بعدازظهر سه شنبه در بازدید از پارکینگ های دستگاههای اجرایی افزود: دستگاهها آمادگی لازم برای ترخیص این خودروها از سوی مالکان را داشته باشند و مالکان نیز باید خودروهای خود را پیگیری کنند چرا که در پارکینگ ها دچار فرسودگی می شوند.

وی با بیان اینکه خودروها به دلایل متعددی همچون تصادف و آتش سوزی به پارکینگ منتقل شده اند، گفت: با مالکان همکاری لازم جهت ترخیص انجام می شود و اگر خودرویی خلافی داشت به صورت قسطی قابل پرداخت است.

ملک حسینی اظهار داشت: اگر مالکی برای ترخیص بعد از یک ماه مراجعه نکرد طبق دستور قضایی خودرو به مزایده گذاشته خواهد شد و برابر نرخ کارشناس در صورت مراجعه مالک وجه پرداخت خواهد شد.

وی افزود: به دستور رئیس قوه قضائیه وسایل نقلیه نباید به مدت طولانی در توقیف به سر ببرد و پارکینگ دستگاه‌های متولی هر چه سریعتر ساماندهی شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
بدترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی