تاریخ انتشار:۱۵:۴۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه در اجلاسیه شهدای کهگیلویه بزرگ پیام جالبی با گویش لری به سردار حاجی‌زاده داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، حجت الاسلام علی وحدانی فر در اجلاسیه ۴۲۲ شهید کهگیلویه اظهار کرد: اگر امروز ایران اقتدار دارد و جهانیان مات و مبهوت مانده اند به این دلیل است که ایران دشمن اصلی خود را در منطقه سر جای خود نشاند.وی با بیان اینکه بر دستان مردم کهگیلویه بزرگ برای این حضور حماسی، باشکوه و بی نظیر بوسه خواهیم زد، افزود: مردمی که از زمان پهلوی اول تا الان همچنان ایستادگی کردند، آن‌هایی که در 1316 در ممبی بهمئی و قلعه علا، در تنگ تامرادی و جنگ بجستان ایستادگی کردند، تا ایران با افتخار بماند.وحدانی فر اظهار کرد: به سردار حاجی زاده به گویش لری می گویم که ما از نسل حسین فهمیده ایم، به گویش مادری ام این بیت شعر را که در حماسه ایل ما و در غیرت استان ماست می گویم: «گو بزن، امیر بزن، مه زهلت ایره، گو بزن سرهنگله سرباز خوش ایره» به افتخار روزهایی که افتخار آفرینی کردند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین