تاریخ انتشار:۱۵:۴۶ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: رئیس اورژانس کشور در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، تا پایان سال جاری با تزریق یکهزار و ۵۰۰دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی استان‌های سراسر کشور، مشکل فرسودگی نیمی از این خودرو‌های زندگی بخش مرتفع می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش پایگاه خبری عصر دنا، جعفر میعادفر رئیس اورژانس ۱۱۵ کشور هشتم و نهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد و علاوه بر کلنگ‌زنی و بازدید از چند پروژه دیداری با احمدزاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد داشت.در این سفر دو روزه کلنگ ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و مساحت ۲۴۰مترمربع واقع در محور یاسوج بابامیدان، ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای شهرک صنعتی یاسوج و پایگاه اتوبوس آمبولانس با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال و مساحت ۳۶۰ مترمربع، واقع در شهرستان بویراحمد جاده کمربندی ورودی شهرک های صنعتی و ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای لیشتر با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و مساحت ۴۵۰ متر مربع، واقع در شهرستان گچساران منطقه لیشتر به زمین زده شد.میعادفر با اشاره به فعالیت ۵۳ پایگاه اورژانس زمینی در استان کهگیلویه و بویراحمد و یک پایگاه اورژانس هوایی در مرکز این استان، گفت: با توجه به وضعیت این استان، فاصله زیاد شهرستان گچساران با مرکز استان و همچنین ظرفیت مناطق نفت خیز، نیازمند همراهی این مجموعه برای راه اندازی و توسعه اورژانس هوایی در این شهرستان هستیم.

300 آمبولانس سهم مناطق صعب‌العبور کشور

وی ابراز امیدواری کرد که با هم افزایی در جهت حل مشکلات اورژانس هوایی در چارچوب مسئولیت اجتماعی بتوان مشکلات این شهرستان را حل کرد و خدمات مورد نیاز مردم و همچنین کارکنان حوزه نفت و گاز کچساران را ارائه کرد.رئیس اورژانس کشور در دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است تا پایان سال جاری با تزریق یکهزار و ۵۰۰دستگاه آمبولانس به ناوگان فوریت‌های پزشکی استان‌های سراسر کشور مشکل فرسودگی نیمی از این خودرو‌های زندگی بخش مرتفع شود.رئیس اورژانس کشور تصریح کرد: تأمین ۳۰۰ آمبولانس آفرود برای امدادرسانی در مناطق کوهستانی و سخت گذر کشور از جمله کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین