کد خبر: ۲۳۲۵۶
تاریخ انتشار:۱۶:۲۲ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: از توضیح درباره تغییرات تیم اقتصادی دولت تا تکذیب خروج ایران از شورای بین‌المللی محوطه‌ها و بناهای تاریخی، اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) 29 فروردین ماه 1403 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عزت‌الله ضرغامی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ایکوموس شورای بین‌المللی محوطه‌ها و بناهای تاریخی است و اخبار کذبی که منتشر شد که ایران ایکوموس و ایکوم خارج شده است تکذیب می‌شود.

وی افزود: در دولت سیزدهم فعالیت‌های بین‌المللی در حوزه میراث فرهنگی به مراتب بیشتر دنبال شده است.

مرتضوی: استقبال از کالابرگ الکترونیکی ۹۵ درصدی است

وزیر کار و رفاه اجتماعی استقبال از کالابرگ الکترونیکی را خصوصاً در دهک‌های پایین بالای ۹۰ درصد توصیف کرد که پیش بینی می‌شود در مرحله سوم این طرح به حدود ۹۵ درصد برسد.

 

 صولت مرتضوی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درباره تداوم طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیاز به تصمیم مجدد است و تاکنون تصمیم جدیدی وجود ندارد.

وی افزود: استقبال خوبی از کالابرگ الکترونیکی، خصوصاً دهک‌های پایین صورت گرفته که بالای ۹۰ درصد است و در مرحله سوم این طرح نیز پیش‌بینی می‌کنیم حدود ۹۵ درصد استفاده شود.

مرتضوی یادآور شد: موانع و مشکلات این طرح رفع شده و مردم استقبال مناسبی داشتند و کسبه هم تلاش کردند در کمترین زمان، نیازهای عمومی را پاسخ دهند.

خلجی: تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است

رییس شورای اطلاع رسانی دولت تغییر در تیم اقتصادی دولت را تکذیب کرد.

 

 سپهر خلجی در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به پرسشی درباره انتشار شایعاتی از تغییر در تیم اقتصادی دولت، اظهار کرد: اتفاقات خوبی در اقتصاد رقم خورده و رشد اقتصادی افزایش یافته است. کاهش بیکاری را داشتیم، کنترل و کاهش حجم نقدینگی را تجربه کردیم که همه محصول تلاش‌های تیم اقتصادی دولت است.

وی تصریح کرد: شاید برخی چندان دوست ندارند این اتفاقات رخ دهد و شایعاتی می‌سازند اما قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت ایجاد شود.

رئیس سازمان انرژی اتمی: درباره پادمان و ان‌پی‌تی نظارت آژانس کامل است، بحث ها درباره برجام و عمل به تعهدات است

زارع‌پور: ماهواره‌های متعددی آماده پرتاب داریم

وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات اعلام کرد که ماهواره‌های متعددی در ساخت و آماده پرتاب داریم.

 عیسی زارع‌پور در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از جمله کارهای مشترک ما و دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته، هوشمندسازی خدمات بود؛ پارسال پنجره واحد دانشگاه‌ها فعال شد که ۲۶۰ دانشگاه به آن متصل شدند و این کار در ارزیابی اتحادیه بین‌المللی مخابرات منتخب شد که مایه افتخار است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین