تاریخ انتشار:۱۳:۵۷ - ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد از موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو و بخشودگی پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان به مناسبت عید سعید فطر خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصردنا، حمزه لقمانی گفت: به مناسبت عید سعید فطر پنج نفر از محکومان تعزیرات حکومتی استان با عنایت مقام معظم رهبری مورد عفو و بخشودگی قرار گرفتند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: با دستور ریاست عالی سازمان اسامی افراد اعلامی به این اداره کل ارسال و برای اعمال آن به اجرای احکام تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع شد. 
لقمانی ادامه داد: حضرت آیت الله خامنه‌ای با عفو و یا تخفیف مجازات ۲ هزار و ۱۲۷ نفر از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان تعزیرات حکومتی، و سازمان قضائی نیرو‌های مسلح موافقت کردند که ۱۰۰ نفر از آنان در سازمان تعزیرات حکومتی محکوم شده بودند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین