تاریخ انتشار:۱۵:۲۰ - ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: با راه اندازی کارخانه صنعتی در روستای دشتروم یاسوج سالانه ۶ هزار تن لوله و اتصالات پلی اتیلن و ۵ هزار دستگاه ماشین آلات کشاورزی تولید می‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش عصردنا، رحمان فرزادی فر کارآفرین برتر دارای مدرک دکترای باغبانی در سال ۱۳۹۷ نیز موفق به تاسیس کارخانه تولید ماشین آلات کشاورزی شد و هم اکنون در این کارخانه برای ۸ نفر به صورت مستقیم و ۱۰ نفر به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد کرده است که همگی اهل همین روستا هستند.
در این کارگاه تولیدی انواع سمپاش، پمپ آب، موتور برق، تریلر باغی، اره موتوری، علف زن و سایر محصولات کشاورزی عرضه و تولید می‌شود.
فرزادی مبلغ سرمایه گذاری این طرح صنعتی را ۲۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: هم اکنون ظرفیت تولید ۵ هزار دستگاه سمپاش، پمپ آب، موتور برق، تریلر باغی، اره موتوری، علف زن در این کارگاه فراهم شده است.
در این کارخانه صنعتی که در امیرآباد دشت روم شهرستان بویراحمد واقع شده ماشین آلات کشاورزی مورد نیاز کشاورزان استان و استان‌های همجوار تولید می‌شود.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین