کد خبر: ۲۳۰۷۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۰۹:۴۹ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: نماز عید فطر دهدشت با حضور باشکوه مردم برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، همزمان با اول شوال و روز عید فطر، مردم مؤمن و ولایتمدار دهدشت فوج فوج خود را به بلوار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی رساندند تا در این عید بندگی به شکرانه یک ماه ضیافت الهی گرد هم آیند و نماز دلدادگی را به جای آورند.

از ساعات اولیه صبح امروز مردم از هر کوی و برزن رهسپار محل اقامه نماز عید فطر شدند؛ برخی خانوادگی و عده‌ای هم با جمع رفقا تکبیر گو و با نشاط در خیابان‌های شهر به سمت محل برگزاری نماز در حرکت بودند.

خیابان‌های منتهی به کمربندی حاج قاسم امروز حال و هوای دیگری داشت تا چشم کار می‌کرد جمعیت بود و گام‌هایی که با سرعت برداشته می‌شد.

سجاده و زیرانداز در دست و ذکر بر لب و خادمانی که با خیرمقدم و تبریک عید حضورشان را گرامی داشتند.
در ورودی بلوار موکب‌های گروه جهادی انصارالحسین برپا بود و خادمان این موکب در حال تدارک صبحانه برای نمازگزاران بودند، کودکان نیز در غرفه کودک در هوای کودکی خود برنامه دیگری داشتند.

ستاد نماز جمعه، بسیج، نیروی انتظامی،شهرداری و نیروهای امنیتی همه دست به کار شدند تا جلوه‌های باشکوهی از عید بندگی در بیست و دومین طلوع بهار رقه بخورد.

روایتی از شکوه عید بندگی در دهدشت+گزارش تصویریروایتی از شکوه عید بندگی در دهدشت+گزارش تصویریروایتی از شکوه عید بندگی در دهدشت+گزارش تصویریروایتی از شکوه عید بندگی در دهدشت+گزارش تصویریروایتی از شکوه عید بندگی در دهدشت+گزارش تصویریروایتی از شکوه عید بندگی در دهدشت+گزارش تصویریروایتی از شکوه عید بندگی در دهدشت+گزارش تصویریروایتی از شکوه عید بندگی در دهدشت+گزارش تصویریروایتی از شکوه عید بندگی در دهدشت+گزارش تصویریروایتی از شکوه عید بندگی در دهدشت+گزارش تصویریروایتی از شکوه عید بندگی در دهدشت+گزارش تصویریروایتی از شکوه عید بندگی در دهدشت+گزارش تصویری

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۲
چرا آیت الله ملک حسینی توی این تجمعات توصیه شده ، شرکت نمی کنه ؟؟؟
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین