کد خبر: ۲۳۰۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۰۷ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: شهرستان کهگیلویه با برگزاری اجلاسیه شهدا در 10اردیبهشت ماه به استقبال از کنگره ملی شهدای استان می‌رود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا، نشست هماهنگی برگزاری اجلاسیه شهدای شهرستان کهگیلویه امروز در سالن کنفرانس سپاه ناحیه برگزار شد. 

حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در این نشست گفت: باید همه دست به دست هم دیگر دهیم که اجلاسیه ای در شان شهدا برگزار شود.

امام جمعه کهگیلویه با اشاره به اینکه شهدا حاضر و ناظر بر اعمال ما هستند، افزود: نباید از هر آنچه که در اختیار داریم ذره ای دریغ کنیم و از این ظرفیت بهره‌مند شویم.

وحدانی فر ترویج و تبیین فرهنگ ایثار و شهادت را برای نسل جوان ضروری دانست و گفت: در بازگویی وصیت نامه و تبیین شخصیت شهدا برای نسل جوان مهم است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه با اشاره به اینکه اولین اجلاسیه شهدا در شهرستان کهگیلویه برگزار خواهد شد، گفت: این اجلاسیه دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ساعت ۲۰ در دانشگاه آزاد اسلامی دهدشت با حضور مهمانان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

سید علی‌اصغر پور بهشت به تشریح وظایف کمیته های ۱۷ گانه در شهرستان پرداخت و گفت: با برگزاری ۱۷ اجلاسیه در شهرستان ها به استقبال از دومین کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید کهگیلویه و بویراحمد خواهیم رفت.

وی با اشاره به اینکه انتظار می رود در زمان باقی مانده همه نهاد ها پای کار بیایند که اجلاسیه ای در شأن شهدا برگزار شود، شعار محوری اجلاسیه شهدای کهگیلویه را «شهدا محور وحدت و همدلی» عنوان کرد.

پوربهشت یکی از اقدامات خوبی که در این اجلاسیه به منصه ظهور می‌رسد را رونمایی از کتاب نقش شهرستان کهگیلویه در هشت سال دفاع مقدس و چند کتاب دیگر خواند.

سید حمزه محقق زاده کنگره شهدا را ظرفیتی موثر در جبهه مقاومت فرهنگی خواند و گفت: تمامی ادارات در این مسیر باید تولید محتوای موثر عرضه و در فضای مجازی و حقیقی عملکرد قابل قبول را ارائه نمایند 

فرماندار کهگیلویه با اشاره به جایگاه رفیع شهدا و ایثارگران اظهار کرد: داشتن دو هزار شهید برای استان ما مایه مباهات و افتخار است و بنابراین در جهت حفظ سیره و آرمان‌های آن‌ عزیزان باید عزمی راسخ داشت

وی تصریح کرد: برگزاری کنگره در جهت صیانت از آرمان‌های شهدا، اقدامی موثر است اما باید همه ابعاد آن مورد توجه باشد و از همه ظرفیت ها برای هرچه بهتر برگزار شدن کنگره شهدا بهره گرفت.

وی کنگره شهدا را تلاشی موثر در جبهه مقاومت فرهنگی خواند و خاطرنشان کرد: در این مسیر باید تولید محتوای موثر داشت و فضای مجازی را به‌عنوان بستر اشاعه فرهنگ ایثا و شهادت مورد توجه قرار داد.

محقق زاده خاطر نشان کرد: باید تلاش کنیم پیوست های فرهنگی این رویداد مهم فضای شهر و روستاها را به سمت رنگ و بوی شهدایی هدایت کند

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حقیقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۲۱
سلام آقایونی که ادعای اجرایی دولت را داشتید امانت الهی همان رای مردم بود که این امانت حق الناس بود در روز قیامت باید جواب خون شهدا را بدهید .نمی‌دانم استاندار را این ها را عزل نمیکند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین