کد خبر: ۲۳۰۳۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۷:۵۸ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۳
عصر دنا: ­سامانه پیامکی «معبر» برای دریافت و پیگیری مشکلات شهروندان در زمینه مشکلات معابر و مناسب‌سازی محیط شهری راه‌اندازی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش صعر دنا، سامانه معبر با شماره ۳۰۰۰۰۱۲۳۲۲ برای طرح مشکلات مناسب سازی معابر و اماکن عمومی به صورت پیامک است و شکایات و مشکلات شهروندان حداکثر تا ۷۲ ساعت پس از دریافت، بازبینی و مورد بررسی قرار خواهند گرفت.
افراد دارای معلولیت می‌توانند درخواست‌های خود مانند ایجاد مسیر ویژه عبور ویلچر را با این سامانه مطرح کنند. 
حتی افراد دارای مشکل جسمی در منزل هم می‌توانند مشکلات خود را به این سامانه پیامک کنند تا پیگیری شود.
نابینایان نیز می‌توانند حذف خطوط ویژه نابینایان از پیاده‌رو‌ها را به سامانه معبر پیامک کنند.
به گفته مسئولان شهری، سامانه معبر فقط برای طرح مشکلات مناسب سازی افراد دارای معلولیت نیست و همه شهروندان اعم از زنان باردار، سالمندان، زنان دارای کالسکه فرزند -که عبور از خیابان‌های دارای موانع برای آنها سخت است- و کارمندان بیماری که در اداره خود با مشکلات مناسب سازی روبرو هستند (مثلا آسانسور ندارند) می‌توانند مشکلات خود را به این سامانه پیامک کنند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
اکثر پیاده رو های یاسوج بخصوص بلوار عدل و بلوار مطهری حد فاصل فلکه ساعت تا فلکه جهاد بعلت پرک خودرو غیر قابل تردد افراد پیاده بخصوص افراد سالمند میباشد.درخواست رسیدگی عاجل داریم
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین