تاریخ انتشار:۱۴:۳۲ - ۰۱ دی ۱۴۰۲
امام جمعه کهگیلویه:
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه با اشاره به اینکه کارکنان ادارات بخشی از ساعات اداری را صرف کار شخصی و رسیدگی به فرزند دانش‌آموز خود می‌کنند، گفت: مع‌الاسف بخش اعظیمی از این کارها با خودروی دولت انجام می‌شود؛ این چه وضعی است؟
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا از دهدشت، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه دوم نماز جمعه وضعیت اداری استان را نیازمند ساماندهی و توجه به حق الناس دانست.
امام جمعه کهگیلویه با اشاره به عدم حضور کارکنان در ساعت اداری برای خدمات‌رسانی به ارباب رجوع گفت: تا هشت صبح آقایان فرزندان خود را راهی مدرسه می‌کنند تا 9صبح مشغول تناول صبحانه هستند ظهر هم 11 به بعد برای برگشت فرزند از مدرسه از اداره خارج می‌شوند، این چه وضعی است؟

وی ادامه داد: مردم را چرا اذیت می‌کنید با این وضع توصیه می کنیم ادارات را 11تا 13 تعطیل شود تا آقایان به مدرسه بچه‌ها برسند.

خطیب نماز جمعه دهدشت با اشاره به مراجعه مردم از روستاهای دور و غیبت کارکنان ادارات،گفت: نکته اسف‌بار اینحاست که بخش اعظمی از کار شخصی را با خودروی دولت انجام می‌دهند.

امام جمعه کهگیلویه بیان کرد: در همه جای کشور و استان متاسفانه این رویه باب شده مکرر بنده خودم به اداره مراجعه کردم می‌گویند کارمند بیرون است برمی‌گردد.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر اضافه کرد: عملا خدمات به مردم ارائه نمی‌شود. این خیلی نامیمون است که 2تا3ساعت از وقت مردم صرف صبحانه و رسیدگی به بچه مدرسه‌ای کارکنان می‌گذرد.

امام جمعه کهگیلویه به جنایات صهیونیست اشاره مرد و گفت: رژیم غاصب حملات متعدد با ابزارها و ادوات نظامی امریکایی و اروپایی بر سر مظلومان بی دفاع می‌ریزد به رغم بیداری جهانی که مسئله غزه ایجاد کرد دولت‌های منطقه و دنیا اجازه اظهارنظر مردم را نمی‌دهند.

وی ادامه داد: نمونه‌اش هفته گذشته با برکناری سه رئیس دانشگاه مهم در امریکا اتفاق افتاد؛ به علت اینکه دانشجویان در دانشگاه حرف از غزه و فلسطین زدند.

وحدانی‌فر گفت: آنهایی که دم از آزادی بیان می‌زنند و پادوهای داخلی که قبله آمال را در غرب می‌دانند این جنایات را ببینند.

وی با بیان اینکه قاعده جنگ نسل‌کشی و بستن آب و غذا نیست،افزود: انها که ادعای حقوق زنان دارند ببینند در غزه چه فضایی ایجاد می‌کنند 20هزار نفر در این مدت محدود به شهادت رساندند صدای هیچ سازمان حقوق بشر به صدا در نمی آید. میلیاردها دلار هزینه می کنند برای اینکه یک باریکه را از بین ببرند البته موفق نخواهند شد.

امام جمعه کهگیلویه با بیان اینکه جبهه مقاومت هوشیار است،گفت: تکه‌های پازل جبهه مقاومت طبق طراحی دارد پیش می‌رود انها هم متوجه شده‌اند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه گفت: امریکای متوحش بیش از 50بار از حق وتو استفاده کرده است؛ این امریکای بدون روتوش است. 

 

وحدانی‌فر گفت: ما به عنوان جبهه مقاومت از برادران انصارالله یمن تشکر می‌کنیم آبروی اسلام شد و غیرت اسلامی خود را نشان دادند بی جهت نیست که پیامبر ما هم امیدوار به آخرالزمان برای مردم یمن بود. 

 

وی با اشاره به اینکه امروز دنبال ایجاد ائتلاف هستند که جلوی برادران عزیز یمن را بگیرند،تأکید کرد: اولا ائتلاف شکست خورد ثانیا مگر امریکا خود ابرقدرت نبود؟ 

 

امام جمعه کهگیلویه بیان کرد: کشورهایی که به ائتلاف نپیوستند جای تشکر دارد کشورهایی که به ائتلاف پیوستند از خشم جبهه مقاومت در امان نخواهد بود.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش میلاد حضرت مسیح را تبریک گفت و گفت: تعجب می‌کنیم این روزها پاپ مسایل شرعی دین را وارونه و بر خلاف نص صریح کتاب مقدس بیان می‌دارد. آقای پاپ نمی‌داند که در کتاب مقدس تحریف شده دست آنها نسبت به حقوق کودکان حقوق بشریت تأکید شده است چرا از آنها به عنوان یک مسیحی حرفی در نیامد؟ 

 

وی با تبریک میلاد حضذت مسیح به مسیحیان افزود: حیف است این آیین الهی دستخوش دست سیاسیون شده است. 

 

خطیب جمعه دهدشت انتخابات اسفندماه را یادآور شد و با توصیه مردم به مشارکت حداکثری گفت: راهبردهای مشارکت بالا، رقابت سلامت و امنیت باید مورد توجه همه باشد. 

وی اضافه کرد: به افراد رأی ندهید به برنامه رأی دهید اگر استان ما محروم است ما حصل تصمیم گیری‌های گاها نادرست در انتخابات است. 

 

وحدانی‌فر با تأکید بر مراقبت از انتخابات گفت: انتخابات حق الناس است، وظیفه ما حضور و انتخاب است. 

 

وی تصریح کرد: برخی کاندیداها گلایه کردند که شما فاتحه‌خوانی برای جلب رأی را نهی کردید، بله ما گفتیم و باز هم می گوییم کار مناسبی نیست؛ اگر همه فصول سال حضور پیدا می کردید موردی نداشت اما اینکه در آستانه انتخابات هجوم می اآورید مناسب نیست. به جای ابراز نگرانی رویه را اصلاح کنند.

 

امام جمعه کهگیلویه گفت: برخی فکر می‌کنند با این حرف‌ها بنده دست از روشنگری برمی‌دارم، امکان ندارد، شک نکنید بلاتردید هر چه جلوتر برویم شاخصه‌های انتخاب درست را از نظر امام و رهبری برای مردم خواهیم گفت اگر لازم شد برخی نکات را هم گوشزد خواهیم کرد. 

 

وی همچنین نهضت سواداموزی را از مبارک‌ترین دستاوردهای انقلاب خواند و افزود:نهضت سوادآموزی شکوفایی نهضت سوادآموزی و جریان سازی تعلیم و تربیت بود، به ندرت امروز بیسواد پیدا می شود. 

انتهای خبر

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین