تاریخ انتشار:۱۰:۰۲ - ۳۰ آذر ۱۴۰۲
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان با اشاره به اختلال به وجود آمده در جایگاه‌های سوخت و اتصال تقریبا ۹۵ درصد جایگاه‌های عرضه استان به سامانه هوشمند سوخت گفت: برای رفع این اختلال، کارکنان تلاشگر شرکت و جایگاههای سوخت به صورت جهادی پای کار آمدند و با توجه به دستور وزیر نفت برای رفع سریع مشکل، همبستگی بالایی در دستور کار قرار و شکل گرفت.

سالار خشایی افزود: در گام نخست تلاش کردیم همه جایگاه‌های سوخت برای عرضه بنزین با قیمت دوم فعال شوند تا بتوانند در روند عرضه سوخت مأموریت خود را انجام دهند که این کاربه‌طور کامل انجام و کلیه جایگاه‌های عرضه سوخت عملیاتی شدند.
وی ادامه داد: در گام دوم اتصال جایگاه‌های سوخت به سامانه هوشمند برای استفاده از کارت‌های سوخت در دستور کار قرار گرفت که امکان استفاده از سوخت سهمیه‌ای در کارت سوخت فراهم که این اقدام سریعا در دستور کار قرار گرفت.

خشایی با تأکید بر اینکه اولویت این بود که در جریان سوخت‌رسانی وقفه‌ای ایجاد نشود اضافه کرد: ابتدا بنزین با نرخ ۳ هزار تومان عرضه شد اما با اتصال تدریجی پمپ‌های بنزین‌ به سامانه هوشمند سوخت امکان استفاده از بنزین ۱۵۰۰ تومانی نیز فراهم و تقریبا ۹۵ درصد جایگاههای سوخت استان به مدار سامانه هوشمند سوخت برگشته اند.
در تلاش هستیم که آن تعداد اندک جایگاه‌های سوخت سریعا به مدار سامانه هوشمند سوخت باز گردند و بحمدالله جهت سوخترسانی به مردم شریف هیچ گونه کمبود و مشکل خاصی وجود ندارد .

معاونت سیاسی و امنیتی استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد در بازدیدهای مستمر از کارگاه سامانه هوشمند سوخت و روند فعالیت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی افزود : حساسیت کار شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی زمانی مشخص می شود که شاهد چنین اختلالی باشیم که با مشاهده هکر اسرائیلی به نام(گنجشک درنده ) با مدیریت صحیح به تدریج تمامی جایگاه‌های سوخت استان به روش دستی وارد مدار و سوخت‌رسانی به مردم شریف انجام گردید و هیچ گونه تغییر نرخی در قیمت سوخت وجود ندارد و مردم شریف به شایعات بی اساس توجهی ننمایند.

جواد هاشمی مهر با تکذیب شایعه تک‌نرخی‌شدن بنزین و جمع‌آوری کارت‌های سوخت گفت: به هیچ عنوان موضوع جمع‌آوری کارت‌های سوخت مطرح نیست و همه تلاش‌ها انجام گردید تا این سامانه حفظ شودو هم اکنون سامانه هوشمند سوخت فعال و هیچ گونه تغییری در قیمت و سهمیه‌بندی بنزین نیز وجود نخواهد داشت .

معاون استاندار تأکید کرد: با توجه به دستور مقام عالی وزارت نفت برای رفع مشکل و اختلال بوجود آمده ، مدیر عامل شرکت گازاستان ، مدیر کل امنیتی استانداری، مدیر کل پدافند غیر عامل حضور پیدا نمودند و خط مقدم برای رفع اختلال بوجود آمده ، مدیریت و کلیه کارکنان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان هستند که بصورت جهادی پای کار آمدند و برای خدمت رسانی به همشهریان، جایگاههای سوخت را وارد مدار نمودند که با اعلام شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور عملکرد استان در رتبه برتر کشور قرار گرفت .

برچسب ها: سالار خشایی
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین