تاریخ انتشار:۱۷:۴۵ - ۲۳ آذر ۱۴۰۲
عصر دنا: از خانواده های خوشنام و بزرگوار شاهبازموخر،معتمدی،عسجدی و جمیع بستگان که با حد اعلای حسن نیت زندگی دوباره به جوانی دربند هرچند برای مدت زمان محدود عطا نمودند با کمال تواضع و مخلصانه سپاسگزاری می‌کنیم. از یزدان بی همتا توفیق سعادت و بهروزی برای بیت محتشم و مکرم *شهبازموخر،معتمدی* ومنسوبین خواهانیم و همین طور تداوم لطف ،بخشش و احسان این خانواده ارجمند رادررسیدن به سازش نهایی مسئلت می‌کنیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

*به نام خداوند بخشنده ی دستگیر*

*کریم خطا بخش پوزش پذیر*

*لئن شکرتم لازیدنکم*

*بنی آدم اعضای یکدیگرند*
*که در آفرینش زیک گوهرند*
*چو عضوی به درد آورد روزگار*
*دگر عضوها را نماند قرار*

خداوند سبحان را شاکریم که علی رغم غفلت ها و خطا های انسانی نوع بشر ،نهال اخلاص ،حسن نیت و نوع دوستی را در نهاد بندگان خود قرار داد تا در گرفتاری های ناشی از جهل انسانی ،تدبیر بندگان خردمند و دانایش چیره شود.
بدین جهت از اهتمام و تلاش شبانه روزی معتمدین ،ریش سفیدان ومتنفذین ایلات سردیار نرمابی و محجویی ،زنگوایی ،بابکانی، فارسی و دیلگانی ،مشایخ،ایل چرام،سلسله جلیل القدر سادات امامزاده میرسالار ،روحانیت معظم ،در راس عالم آگاه و برجسته سید شرف الدین ملک حسینی و تمام خواص و بزرگوارانی که به انحاء گوناگون احسان نمودند و با حس نوع دوستی از آبروی خود مایه گذاشتند و سادات علایی را رهین مرحمت خود قرار داده اند،کمال قدردانی و سپاسگزاری را داریم . اختصاصا از خانواده های خوشنام و بزرگوار شاهبازموخر،معتمدی،عسجدی و جمیع بستگان که با حد اعلای حسن نیت زندگی دوباره به جوانی دربند هرچند برای مدت زمان محدود عطا نمودند با کمال تواضع و مخلصانه سپاسگزاری می‌کنیم. از یزدان بی همتا توفیق سعادت و بهروزی برای بیت محتشم و مکرم *شهبازموخر،معتمدی* ومنسوبین خواهانیم و همین طور تداوم لطف ،بخشش و احسان این خانواده ارجمند رادررسیدن به سازش نهایی مسئلت می‌کنیم.
*خدایا چنان کن* *سرانجام کار*
*تو خشنود باشی و ما رستگار*

مدیون و ارادتمند همه ی عزیزان ،خانواده لطیف پور و جمیع سادات علایی

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین