تاریخ انتشار:۱۳:۰۳ - ۲۶ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۹ ساختمان ناایمن در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، علی روستا در کارگروه استانی پایش ایمنی ساختمان های ناایمن گفت: از سال ۱۴۰۰ تاکنون ۱۹ ساختمان ناایمن که اغلب آنها در مرکز استان است شناسایی شدند که از این تعداد ۹ ساختمان دولتی و ۱۰ مورد غیردولتی تجاری و مسکونی است.

وی افزود: یکی از ناایمن ترین سکونت گاهی که در استان وجود دارد جمعه بازار شهر یاسوج است که بالغ بر هزار سازه ناپایدار در آن مستقر است و کوچکترین جرقه ای می تواند خطراتی جانی و مالی برای کسبه آنجا باشد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بیان کرد: متاسفانه در مرکز استان ساختمان های نوسازی داریم که فاقد سیستم حریق هستند و همین امر موجب ناایمن شدن این ساختمان ها شده است لذا مدیران نسبت به موضوع ایمنی در ساختمان ها حساس شوند.

روستا در ادامه به وضعیت پل چهارم بشار یاسوج اشاره و عنوان کرد: پل چهارم یاسوج به نام پل «سردار شهید یزدان پناه» نیازمند شش میلیارد تومان اعتبار است که از محل اعتبارات وزارت نفت باید تامین شود و رایزنی لازم برای اختصاص این میزان اعتبار انجام شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه محور یاسوج- بابامیدان- سمیرم یکی از پرتصادف‌ترین محورهای استان است گفت: برای اختصاص اعتبار به این پروژه رایزنی صورت گرفته است و بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان به پروژه اختصاص داده می شود.

وی به آخرین وضعیت تقاطع غیرهمسطح مهریان اشاره کرد و گفت: این پروژه در حال حاضر فعال و ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که مبلغ ۴۰ میلیارد تومان هم به این پروژه اختصاص داده می شود.

برچسب ها: علی روستا
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین