تاریخ انتشار:۱۵:۱۵ - ۲۵ مهر ۱۴۰۲
عصر دنا: مردم شهرستان باشت از افزایش قیمت‌ها و نبود نظارت در سطح شهر گلایه مندند و در این میان نه مسؤولی جهت نظارت در بازار وجود دارد و نه کسی پاسخگوی عدم رضایت مردم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عمده ترین گلایه مردم شهرستان باشت از جولان گرانی در بازار شهر و فقدان نظارت مدیران دستگاه‌های نظارتی این شهرستان است.

مردم شهرستان باشت از افزایش قیمت‌ها و نبود نظارت در بازار گلایه مندند، یکی از شهروندان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار فارس گفت: امروز جهت خرید مایحتاج اولیه خود به بازار باشت مراجعه کردم، اما متاسفانه گرانی اجناس  و متفاوت بودن قیمت‌ها در بازار بیداد می کرد.

 علی‌پور شهروند باشتی اظهار داشت: برای مثال یک کیلو سیب زمینی یا پیاز از اول بازار تا آخر بازار با بیش از ده قیمت متفاوت بفروش می‌رسد.

خانم بازپور هم از نبود نظارت کافی بر قیمت بازار در شهر باشت وبوستان گلایه مند بود و گفت: فروشندگان به هر قیمتی که دلشان بخواهد اجناس خود را می‌فروشند نظارتی هم وجود ندارد.

او در ادامه گفت:  میوه و سبزیجات به صورت شناور و دلخواه قیمت گذاری می‌شود و از دست کسی هم کاری بر نمی‌آید.

این شهروند افزود:  اگر کسی هم به گرانی و متفاوت بودن قیمت‌ها اعتراض کند، فروشندگان قیمت زیادی اجاره بها، پول آب، برق و... را بهانه قرار داده و می‌گویند اگر پول ندارید خرید نکنید.

 شهروندان دیگری از نبود اداره تعزیرات حکومتی و اداره صمت در شهرستان عامل جولان گرانی در شهرهای باشت و بوستان عنوان کرد.  

در این برهه زمانی که مردم با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند، انتظار می‌رود مسئولین مربوطه نظارت کافی بر بازار داشته باشند .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین