تاریخ انتشار:۰۹:۳۳ - ۰۸ مرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: زینب بابائی سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهمئی گفت: طی ۷۲ساعت گذشته ۴فقره آتش سوزی در مناطق مله بن، مارشاهی، سید صفی و مامه زنگی شهرستان بهمئی به وقوع پیوست ودر کمترین زمان ممکن مهار شدند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

وی گفت؛آتش سوزی دیروز در منطقه مامه زنگی از ساعت ۱۱ شروع و در ساعت ۱۴ به طور کامل مهار شد.

بابایی افزود: در این ایام عزاداری که مسلمانان در عزای سرور و سالار شهیدان نوحه خوانی و سینه زنی میکنند، همکاران بنده در اداره منابع طبیعی با چشم و گوشت و پوست تشنگی و حرارت آتش را لمس کرده و شمه ای از حوادث عاشورا را تا حدی به چشم دیدند.


سرپرست اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بهمئی بیان کرد:در آتش سوزی دیروز در منطقه نامه زنگی شهرستان بهمئی متاسفانه به دلیل گرمای بسیار شدید و دود آتش 2 تن از نیروها دچار خفگی و گرمازدگی شدند که اورژانس در محل حاضر و به امداد پرداخت. (آقای حیات ویسی از پرسنل اداره و آقای ممبینی از گردان امام علی ع) ودر حال حاضر وضعیت مطلوبی دارند. 

بابایی گفت: از همراهان همیشه در صحنه شامل نیروهای مردمی دلسوز و طبیعت دوست، فرماندار محترم و ستاد بحران، جمعیت هلال احمر، گردان امام علی (ع)، مدیریت جهاد کشاورزی، اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت نفت تقدیر و تشکر فراوان داریم.

وی در پایان خاطر نشان کرد وافزود: از ادارات شهرستان بهمئی انتظار میرود در شرایط بحرانی همراه و همکاری لازم را با اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان در شرایط بحرانی داشته باشندو همچنین از امام جمعه محترم تقاضامندیم با توجه به عمدی بودن برخی از این حوادث، در خطبه های نماز جمعه، عموم مردم رانسبت به فرهنگ سازی در راستای حفاظت از انفال ارشاد فرمایند.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین