کد خبر: ۱۹۸۹۳
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار:۰۰:۱۸ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
عصر دنا: به همت شورای تحول اجتماعی مادوان، بلهزار ومهریان وابسته به جبهه فرهنگی استان ۴۰۰ نوجوان دانش‌آموز از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس در خوزستان بازدید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش خبرنگار عصردنا، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با حضور در حسینیه سیدالشهداء مادوان در جمع دانش‌آموزان زائر راهیان نور گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهداء به خصوص شهیدان دانش‌آموز را باتوجه به اهمیت جهادتبیین و جنگ نرم بسیار ضروری می‌دانیم.

حسنعلی عزت‌خواه خاطرنشان کرد: حوداث و ارزش‌های تاریخی‌مان را برای نسل دهه هشتادی که امام خمینی(ره) و جنگ را ندیده‌اند و به فرموده رهبرانقلاب «انقلاب را به ثمر می‌رسانند» باید تبیین کرد.
وی خطاب به دانش‌آموزش زائر گفت: مبادا شهیدانی که ناظر و حاضر بر اعمال ما هستند را برنجانید؛ اشاعه‌ای ایثار، شهادت و از خودگذشتگی همه شهداء را در راهیان نور یاد می‌گیرید که چه تکالیفی را به عهده دارید.

علی اصغر فضیلت دبیر قرارگاه تحول اجتماعی استان نیز گفت: 280نفر از نوجوانان و 120نفر از بانوان جوان و نوجوان با همکاری بعضی از ادارات از جمله سازمان بهزیستی استان از مناطق عملیاتی جنگ تحمیلی بازدید کردند.
فضیلت با اشاره به فرمایشات رهبری در تاریخ 89/1/11 اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب گفتند که «مردم کشور این سنت بسیار ستودنی را از چندسال پیش در پیش گرفتند که بیایند این مناطق را سالیانه به خصوص در ایام سال زیارت کنند، اینجا زیارتگاه است.» با همکاری سازمان‌ها و ارگان‌های مربوطه به خصوص سازمان بهزیستی استان به مدت6 روز نوجوانان تربیتی و بانوان را اعزام کردیم.
همچنین سلیمان خوش اندیش رئیس شورای تحول اجتماعی مناطق مادوان، بلهزار و مهریان با تاکید بر سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهداء و تبیین راه و هدف شهیدان برای نسل جوان و نوجوان گفت: مناطق مادوان، بلهزار و مهریان به 14محله مسجدمحوری و 14کارگروه تقسیم شده است و یکی از این کارگروه‌ها انجام کار تربیتی ویژه آقایان و بانوان در محله است.
خوش اندیش ادامه داد: در مادوان، بلهزار و مهریان از هر محله 28نفر به مناطق عملیاتی خوزستان اعزام شدند.
لازم به ذکر است؛ نوجوانان و جوانان این مناطق با همکاری نهادها و اُرگان‌ها به خصوص سازمان بهزیستی استان، دانشگاه دولتی یاسوج، شرکت نفت به اردوی راهیان نور رفتند.


انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
خدا نخو پ م نه ماه. روزیه
رمضون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
اردوی راهیان نور؟؟؟ ماه رمضون؟؟؟ این چه کاریه؟؟ واجبات رو فدای مستحبات نکنید لطفا.. میذاشتین قبل از ماه رمضون یا بعد از ماه رمضون. بقیه باید از شما الگو بگیرن. وقتی حرف شهدا رو می زنید باید وضو بگیرید و اسم بیارین. همه این عکس هایی ک ما دیدیم پسرها و دخترها به سن تکلیف رسیده بودند و باید روزه می گرفنند. اطفا تکرار نشود. اقای عصر دنا شما هم از مسئولین پیگیری کنید چرا این کارو کردند؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۰
در ابتدای امر سفر در ماه رمضان احکام خاص خودش رو داره که مسلما انجام شده از طرف نوجوان عزیز و از طرفی تعطیلات نوروز یکی از بهترین فرصتها برای حضور در راهیان نور هست چون در سایر زمان سال به دلیل مشغله امکان حضور تا این حد با فراغ بال وجود نداره .
و در پایان از زحمات شورای تحول اجتماعی مادوان و بلهزار بی نهایت سپاسگزاریم وخوشحالیم از حضور افراد جوانی که مخلصانه و صادقانه در این مسیر الهی تلاش می کنند
ناشناس
|
Korea (Republic of)
|
۰۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
این سفر قبل از ماه مبارک اعزام شدند و اوایل ماه مبارک برگشتند
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.