تاریخ انتشار:۱۵:۴۶ - ۱۱ دی ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون قضایی و رئیس شورای حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد از نجات جان سه محکوم به اعدام و یک قصاص عضو با همراهی خانواده ها، معتمدین محلی، مسئولان قضایی، اداری و مساعدت این شوراء در شش ماهه اول امسال این استان خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سیدمحمد ابراهیم ساجدی اظهارداشت: در شش ماهه اول امسال، سه پرونده قصاص نفس و یک قصاص عضو با مساعدت شورای حل اختلاف زندان‌ها منتهی به صلح سازش شده است.

وی با بیان اینکه پرونده یک فقره قصاص نفس پس از ۱۴ سال بدون هیچ چشمداشت مالی منجر به سازش  شد، خاطرنشان کرد: ستاد صلح یاران هم با همکاری ستاد دیه استان موفق شدند ۳۲۷ نفر زندانی مالی را آزاد کنند.

معاون قضایی و رئیس شورای حل اختلاف استان کهگیلویه و بویراحمد، تعداد پرونده های وارده هفت ماهه امسال به این شورا را 22 هزار و672 فقره ذکر و یادآورشد: ۲۲ هزار و 392 فقره از این پرونده‌ها اکنون مختومه شده است.

ساجدی گفت: ۱۵ هزار و 138 پرونده هم قابل مصالحه بوده که ۳۸ درصد این پرونده‌ها توسط ستاد صلح یاران شورای حل اختلاف مصالحه شده‌اند.

این مقام قضایی افزود: در همین مدت یک فقره پرونده میلیاردی به مبلغ 14 میلیارد تومان تنها با 100 میلیون تومان توسط صلح یاران اصلاح منجر به سازش شده و هم اکنون صلح یاران شورای حل اختلاف در صدد پیگیری جهت آزادسازی بیش از ۱۵۰ نفر بدهکار مالی در زندان هستند.


 انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین