تاریخ انتشار:۱۶:۳۸ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
عصر دنا: آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری بویراحمد برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ظهر امروز (4 اردیبهشت ماه 1401) آیین تکریم و معارفه سرپرست معاونت عمرانی فرمانداری بویراحمد در محل دفتر فرماندار و با حضور کارکنان فرمانداری برگزار شد.
در این آئین که با حضور فرماندار بویراحمد برگزار شد، از زحمات و خدمات علی علی‌پور قدردانی و پورشریف به‌عنوان معاون عمرانی فرماندار معرفی شد.
فرماندار بویراحمد در این آئین گفت: تلاش کردیم از ظرفیت های درون سازمانی برای سپردن پست های مدیریتی استفاده شود.
علی‌پور نیز با اشاره به اتمام دوره ماموریتش در فرمانداری شهرستان، گفت: وظیفه خود می‌دانم که از فرمانداران و مدیران محترم سابق و فعلی شورای اداری شهرستان، معاونین و کارشناسان، همکاران فرمانداری، بخشداران، دهیاران و شوراهای اسلامی شهر و روستا، به جهت همکاری، تلاش و پیگیری در راستای توسعه شهرستان سپاسگزاری نمایم.
پورشریف از کارکنان با سابقه وزارت کشور است که تا پیش از این در مسئولیت های معاون برنامه ریزی و معاون سیاسی اجتماعی و انتخابات فرمانداری مرکز استان مشغول به خدمت بوده است.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار