تاریخ انتشار:۱۶:۰۱ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در کهگیلویه وبویراحمد با معرفی و تجلیل از صاحبان آثار برتر برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مسئول بسیج رسانه این استان گفت: جشنواره رسانه‌ای ابوذر تنها جشنواره رسانه‌ای استان است که به صورت مستقل و در محور‌های مختلف خبری و با موضوع بومی فعالیت می‌کند.
فخر الدین رضایی افزود: ۵۰۰ اثر از ۴۰ خبرنگار به این جشنواره ارسال شد و پس از داوری ۲۰ اثر برگزیده شدند.
وی ادامه داد: برپایی مسابقات مناسبتی در ایام مختلف سال، کارگاه‌های آموزشی، اهداء بسته‌های معیشتی به خبرنگاران در ۵ مرحله به همت فرمانده سپاه فتح بسیج از جمله اقدامات مختلف بسیج رسانه در طول سال است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هم با بیان اینکه تقویت رسانه‌هایی که موثر و درخدمت توسعه استان هستند و آموزش به آن‌ها در دستور کار قرار دارد گفت: روحیه مطالبه گری جوهره و ماهیت رسانه است.
درخشان افزود: رسانه‌ها در کنار مسئولان در بحران‌های مختلف گره گشا و پا به پای مسئولان زحمت می‌کشند.
سردار خرم دل فرمانده سپاه فتح استان هم در این جشنواره گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی به کرّات فرموده اند در جنگ نرم شما خبرنگاران و اصحاب رسانه افسران خط مقدم هستید.
سردار خرم دل با بیان اینکه در رسانه‌های غرب جای ظالم و مظلوم عوض شده است گفت: جنگ امروز جنگ روایت‌ها است.
وی بیان کرد: اگر متخصصان و جوانان انقلابی ما در حوزه هوافضا و موشکی کار نمی‌کردند حتما امروز یک سوریه یا افغانستان یا عراق بودیم، امروز کسی جرأت نمی‌کند به جمهوری اسلامی ایران نگاه چپ کنند، و این زمانی صورت گرفت که راهبرد ما در حوزه بازدارندگی و قدرت نظامی تغییر کرد.
سردار خرم دل گفت: با تفکرات انقلابی و با رویکرد رهبری این حجم از قدرت و بازدارندگی به وجود آمده است، ایران امروز یک قدرت حداقل منطقه‌ای است، هیچ اتفاقی در منطقه نمی‌افتد مگر ایران بر آن نظارت داشته باشد.
فرمانده سپاه فتح گفت: اسلحه امروز در دست شما خبرنگاران و اصحاب رسانه است، از محدوده کهگیلویه و بویراحمد باید خارج شوید، وارد منطقه شوید و فرا منطقه‌ای فعالیت کنید، از حواشی به دور باشید، دشمن به میزانی که در حال غرق شدن است به همان میزان هم در حال ضربه زدن است.
گفتنی است در پایان این مراسم با حضور سردار خرم دل و مسئولان حاضر در جلسه از خبرنگاران و اصحاب رسانه برگزیده در پنجمین جشنواره ابوذر تجلیل شد.
در پایان از پوستر ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان در سال ۱۴۰۱ رونمایی شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.