تاریخ انتشار:۱۸:۵۹ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۹
عصر دنا: فیلم انیمیشن "بمب" از تولیدات حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد در نخستین جشنواره بین المللی فیلم‌های یک دقیقه‌ای قرنطینه عنوان نخست را کسب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
به گزارش"عصر دنا"؛ رئیس حوزه هنری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فیلم انیمیشن "بمب" از تولیدات حوزه هنری استان به کارگردانی «حمید شیرمردی» در اولین جشنواره بین المللی فیلم‌های یک دقیقه‌ای قرنطینه عنوان نخست را کسب کرد.

شریف اسلامی افزود: این فیلم در قالب انیمیشن به تهدیدات ویروس کرونا برای جامعه و لزوم فاصله گذاری اجتماعی می‌پردازد و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تولید شده است.

آقای اسلامی با بیان اینکه آئین اختتامیه این جشنواره با حضور هنرمندان و مسئولان شهرداری تهران در برج میلاد برگزار شد ادامه داد: این فیلم در میان ۸۶ فیلم راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره توانست مقام اول و لوح طلایی جشنواره را از آن خود کند.

وی گفت: رضا بنفشه خواه، سعید سلطانی، وحید موساییان، غلامحسین شاه علی، سیروس کهوری نژاد، آزیتاموگویی و ساغر خواجه امیری داوری این جشنواره را بر عهده داشتند.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد افزود: فیلم بمب پیش از این به همراه ۸ فیلم دیگر از حوزه هنری استان به بخش مسابقه جشنواره فیلم کووید ۱۹ هندوستان راه یافته و در آن کشور به نمایش گذاشته شده بود.

اسلامی همچنین کسب مقام اول بخش انیمیشن جشنواره هند توسط فیلم «چرت و پرت» و راه یابی فیلم «پاکبان ضد ویروس نیست» به جشنواره فیلم انگلیس را از دیگر موفقیت‌های هنرمندان فیلمساز استان در سال جاری عنوان کرد.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.