تاریخ انتشار:۰۹:۳۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: مدیر کانون‌های مساجد کهگیلویه و بویراحمد از اختتامیه اولین دوره شعر ملی «سوگواره ایل» با حضور معاون فرهنگی کانون‌های مساجد کشور خبر داد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
مدیر کانون‌های مساجد این استان گفت: اختتامیه اولین دوره شعر ملی «سوگواره ایل» با حضور «سعید سعادتی» معاون فرهنگی هنری ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، «محمد علی پیرسبزی» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می‌شود.
علیرضا دولت آبادی بیان کرد: این برنامه روز شنبه ۴ اردیبهشت ساعت ۱۲ ظهر در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، به صورت مجازی برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: بعد از بررسی بین تعداد ۸۹۰ اثر که به ستاد رسید، ۳۷۰ اثر به مرحله دوم داوری راه یافته و ۶ اثر به مرحله نهایی رسیدند.
دولت آبادی افزود: این طرح که برای اولین بار در کشور برگزار شده، به سمت تولید محتوای هنری برای فضای مجازی حرکت کرده و با هدف کشف استعداد‌های هنری در سطح مساجد، ایجاد رقابت سالم بین نوجوانان و جوانان برگزار شده است.
وی بیان کرد: این طرح با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، حوزه هنری استان و همچنین معاونت فرهنگی سپاه فتح استان، برگزار شد.

مدیر ستاد فهمای کهگیلویه و بویر احمد افزود: در طول اجرای این طرح چندین کارگاه آموزشی شعر به صورت مجازی نیز برگزار شد و در نهایت آثار منتخبان در قالب کتاب منتشر می‌شود.
وی اضافه کرد: این سوگواره همزمان با طرح «ایران قوی» در بستر سامانه «بچه‌های مسجد» برگزار شد که با استقبال خوبی از سراسر کشور همراه شده است.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
آخرین اخبار