تاریخ انتشار:۱۸:۵۵ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: افزایش قیمت شن و ماسه تا تعیین تکلیف این موضوع در کهیگلویه و بویراحمد ممنوع است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

رئیس سازمان سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان در اطلاعیه ای افزایش قیمت شن و ماسه را ممنوع اعلام کرد.
آقای حسین پور افزود: با شرکت تعاونی اتحادیه تولید کنندگان شن، ماسه و آسفالت استان برای ممنوعیت افزایش قیمت شن و ماسه و تعیین تکلیف این موضوع نامه نگاری انجام شده است.

افزایش قیمت شن و ماسه در روزهای اخیر موجب گله مندی مردم این استان شده بود مصالح ساختمانی که افزایش قیمت آنها تاثیر زیادی بر قیمت‌های دیگر نیز خواهد گذاشت.

بسیاری از شهروندان در واکنش به این افزایش قیمت مصالح ساختمانی گفته اند: در سال های اخیر قیمت شن و ماسه به طور سرسام آوری با افزایش قیمت ها مواجه بوده است.

یکی از شهروندان نیز گفت متاسفانه مافیای شن و ماسه در استان اجازه نمی دهد قیمت ها حداقل چند ماهی هم که شده ثابت بمانند، هرچند معتقدم که نرخ گذاری بایستی بر اساس شرایط خاص اقتصادی منطقه و تورم باشد درحالی که با افزایش بی رویه مصالح ساختمانی شاهد افزایش هزینه ها در سایر بخش ها هم خواهیم بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین