تاریخ انتشار:۱۴:۴۲ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۱
عصر دنا: معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی از افراد در صنف شن و ماسه در استان افزایش خودسرانه در قیمت داشتند که هم اینک بازداشت و یا صنف آن ها پلمپ شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید احسان عسکری روز چهارشنبه اظهارداشت: این افزایش خودسرانه خلاف منطق و شرایط اقتصادی استان بود اما متاسفانه شاهد بودیم که صنف شن و ماسه ۸۰ درصد افزایش قیمت دادند.

وی افزود: این درحالی است که باید ۲۵ درصد افزایش قیمت در شن و ماسه محاسبه و به مردم عرضه می شد.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به این اصناف اعلام شد چنانچه کسانی که شن و ماسه را بیشتر از قیمت سال گذشته به فروش می‌رسانند مشمول جریمه سنگین می‌شوند و در صورت عدم تمکین، کارخانه پلمب می‌شود.

عسکری ابراز داشت: هم اینک برخی واحدهای متخلف جریمه و پلمب شدند و صاحبان تعدادی از آن ها بازداشت شده اند.

قیمت ماسه شسته هر تن ۴۸ هزار تومان، ماسه شکسته ۴۴ هزار تومان، شن نخودی و بادامی ۳۱ هزار تومان و ماسه بادی ۲۴ هزار تومان برای سال جدید تعیین شده است.

تمامی واحدهای تولیدی موظف به ارائه فاکتور رسمی همراه با مهر کارخانه، تاریخ و قیمت هستند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.