تاریخ انتشار:۱۵:۲۱ - ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: شعبان که از راه می رسد، منتظران خود را برای نیمه این ماه آماده می کنند، ولادت یگانه منجی عالم بشریت که روزی خواهد آمد و با ظهورش، جهان را پر از عدالت می کند، روزی خواهد آمد و همه گلهای عالم فرش زیر پایش می شوند، روزی با ذوالفقار حضرت علی(ع) و با ذوالجناح امام حسین(ع) از راه می رسد و این همه انتظار را پایان می دهد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سحر از دامن نرجس، برآمد نوگلی زیبا
گلی کز بوی دلجویش، جهانی پیر شد برنا
قدم در عرصه ی عالم، نهاده پاک فرزندی
که چشم آفرینش شد، ز نورش روشن و بینا

از چند روز پیش دریاسوج با گذر از هر کوی و برزن، آذین بندی هایی برای ولادت امام عصر(عج) توسط منتظران و شیفتگان منجی عالم بشریت انجام شده بود، شهرها یکپارچه چراغانی شده اند، نوشته هایی از حال دل انسان های منتظر نوشته شده و بر در و دیوار شهر نصب شده اند، کمی آن طرف تر جوانان و نوجوانان مهیای رسیدن نیمه شعبان می شوند و با شور و اشتیاق برای این روز با شکوه، برنامه ریزی می کنند.

برای این عید بزرگ هر کسی هر آنچه که در توان دارد به میدان می آورد تا در برگزاری این جشن باشکوه شریک شود، بساط شیرینی و شربت مهیا شده، بوی اسپند رسیدن خبر خوب را بشارت می دهد، کاغذهای رنگی و پرچم هایی منقش به نام امام زمان(عج) برافراشته شده اند و نیمه شعبانی دیگر و یک دنیا انتظار جشن گرفته می شود.

امسال نیمه شعبان در روز جمعه است، جمعه های انتظار و نیمه شعبان در کنار هم نور امید را دلهای مسلمانان بیشتر روشن می کند تا توبیایی و زندگی ها به رنگ آرامش و امید تغییر یابد، زورگویان عالم همچنان انسان های بیگناه را قربانی می کنند و چه سخت است، کودکانی که در جلوی چشمان پدر و مادر جان می سپارند و این دشمنان بی عدالتی و بی اخلاقی را به اوج رسانده اند.
ظهور امام زمان(عج) یعنی شکفتن گلهای امید در باغ دلهای شیعیان، روزی که مسلمانان سالهاست انتظار آن را می کشند، روزی گل نرگس از راه می رسد و عطر ظهورش جهان را معطر می کند و همه شیعیان جهان پروانه وار گِرد وجودشان می چرخند.

مهدی جان، یک جهان در انتظار ظهور توست، تو که ناجی جهانی، روزی انتظارهای یعقوب وار برای یوسف به پایان می رسد و زمین و آسمان هلهله کنان این عید بزرگ بشریت را جشن می گیرند، تو امید بی پناهانی، تو یار مظلومانی، تو امید دلهای خسته هستی، آری تو می آیی و همه یاس ها را به امید و آینده روشن مبدل می کنی.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین