تاریخ انتشار:۱۰:۴۳ - ۲۳ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد گفت:۲۳۰گروه جهادی برای تحقق این فریضه ها فعالیت می کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

حجت الاسلام و المسلمین علی پیش قدم گفت: شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ۳۰ دستگاه اجرایی کهگیلویه و بویراحمد تشکیل و هم اکنون در حال فعالیت هستند.

او می گوید: دستگاه های اجرایی که در نظام اسلامی فعالیت می کنند موظفند به این ۲ فریضه پایبند باشند که به همین منظور باید شورای امر به معروف در ادارات فعال و عملکرد مدیران در این حوزه مورد ارزیابی قرار گیرد.

پیش قدم گفت: رویکرد ستاد امربه معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در ابعاد نظارتی واحیای این فریضه تدوین و فعالیت براساس آن صورت می گیرد.

به گفته دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان، ستاد احیای امربه معروف و نهی از  منکر استان با برگزاری دوره های آموزشی برای معرفی این فریضه ها ،داشتن جامعه ای سالم و به دور از آسیب های مختلف تلاش می کند.

او می گوید: اجرای این ۲ فریضه در مرحله تذکر لسانی وظیفه دینی تمامی اقشار جامعه با رعایت شرایط و ضوابط اعتقادی و قانونی است.

در این  آیین از خدمات گودرز محمدی دبیر پیشین ستاد معروف به معروف و نهی از منکر گچساران قدردانی و حجت الاسلام محمد  شکوهیان به عنوان دبیر جدید ستاد در این شهرستان معرفی شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین