کد خبر: ۲۴۲۰۰
تاریخ انتشار:۱۶:۱۵ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
عصر دنا: هر قطعه سکه بهار آزادی طرح جدید به نرخ ۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رسید و در معاملات امروز بازار غیر رسمی قیمت دلار به ۵۶ هزار و ۱۵۰ تومان رسید.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش پایگاه خبری عصر دنا به نقل از خبرگزاری برنا، در معاملات امروز قیمت هر قطعه سکه طرح جدید با افت ۴۱۰ هزار تومانی به نرخ ۳۹ میلیون و ۵۰۰ تومان رسید. قیمت سکه طرح قدیم نیز به نرخ ۳۷ میلیون و ۱۹۵ هزار تومان معامله می‌شود.
نیم سکه به نرخ قیمت ۲۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان معامله شد، ربع سکه نیز با افت ۱۰۰ هزار تومانی به نرخ ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.
در معاملات امروز بازار غیر رسمی قیمت دلار به کانال ۵۶ هزار تومان برگشت و در زمان تنظیم این گزارش دلار در بازار آزاد به نرخ ۵۶ هزار و ۸۰۰ تومان معامله می‌شود.
قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به ۲۴۱۴ دلار و ۷۰ سنت رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به نرخ ۳ میلیون و ۳۰۹ هزار تومان معامله می‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی