تاریخ انتشار:۱۱:۴۹ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: مجتمع تفریحی رفاهی پروژه‌ای که در دولت نهم آغاز به کار کرد با گذشت ۱۶ سال نیمه کاره رها شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سال ۸۴ و در دولت نهم بود که کلنگ مجتمع توانبخشی ایثار در زیربنای ۹ هزار و ۵۰۰ متر مربع به زمین زده شد تا کهگیلویه و بویراحمد اولین استان‌ کشور باشد که صاحب چنین مجتمعی می‌شود.

نبود مجتمع توانبخشی باعث شده بود که ایثارگران به استان‌های مجاور مراجعه کنند و با توجه به اینکه هیچ گونه مرکز توانبخشی برای ارائه خدمات به ایثارگران در استان وجود نداشت ساخت این مجتمع ایثارگری می‌توانست به رفع مشکلات ایثارگران کمک کند.
مجتمع توانبخشی ایثار سال ۸۴ آغاز شد اما دو سال بعد به دلیل کمبود اعتبار متوقف شد تا با صرف هزینه ۲۲ میلیارد ریالی و پیشرفت ۳۶ درصدی متوقف شود و ۱۶ سال است که این پروژه علی‌رغم نیاز استان متوقف شود تا جامعه ایثارگری همچنان چشم انتظار این پروژه مهم باشد.

پروژه مجتمع توانبخشی ایثار برای آغاز به کار مجدد نیازمند ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار است لازم برای تامین اعتبار از منابع ملی و استانی به صورت ۵۰ به ۵۰ استفاده شود و باید دید در دولت آیت‌الله رئیسی طلسم ۱۶ ساله این پروژه شکسته می‌شود یا نه؟
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مقام ارشد اجرایی استان امروز از این مجتمع تفریحی، رفاهی بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت و قول پیگیری را داد.

سید علی احمدزاده در مدت ۶ ماهی که به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شده نشان داد عزم خود را جزم کرده تا به پروژه‌های راکد جان تازه‌ای بدهد و گامی در جهت توسعه استان بردارد.

باید منتظر ماند و دید استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه برنامه‌ای برای این پروژه دارد آیا پروژه بعد از ۱۶ سال در دولت سیزدهم جان تازه می‌گیرد یا همچنان راکد است.
امیدواریم با تزریق اعتبار و بهره‌برداری از این پروژه مهم فرهنگی و رفاهی در دولت سیزدهم علاوه بر ایجاد رفاه و آرامش برای جامعه ایثارگران زمینه استفاده آحاد مردم فراهم شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی
پر بحث ترین