تاریخ انتشار:۱۳:۱۵ - ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
عصر دنا: امام جمعه کهگیلویه نقشه دشمن برای جدایی امت اسلام را مخدوش نمودن وحدت دانست و گفت: هر کسی بر طبل تفرقه بکوبد دشمن را در این نقشه شوم همراهی می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با تبریک هفته وحدت، نسبت به
مرزبندی و صف‌بندی هشدار داد و اظهار کرد: برخی تلاش می‌کنند وحدت را مخدوش کنند خواص بر طبل تفرقه می‌کوبند هر کسی بر طبل تفرقه بکوبد خائن جمهوری اسلامی است.

امام جمعه کهگیلویه نقشه دشمن برای جدایی امت مسلمان را متذکر شد و گفت:دشمن ما را از امت بیرون آورد تبدیل به ملت کرد و بر طبل نفاق می‌کوبد باید مراقب باشیم در نقشه دشمن بازی نکنیم. باید به سمت و سویی برویم که تصورات دشمنان را خنثی و اخلاق و اسوه نبوی را در جامعه تسری دهیم.

خطیب نماز جمعه دهدشت مسئله این روزهای لبنان را یادآور شد و گفت: اتفاق اخیر نشان داد رژیم غاصب به هیچ قاعده‌ای پایبند نیست و آنها که در ابعاد مختلف از جنایات اسرائیل حمایت می‌کنند در مظلومیت تک تک فرزندان غزه مقصرند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر ادامه داد: صهیونیست‌ها با این کاری که انجام دادند فضا را برای جبهه مقاومت آماده کردند؛ جبهه مقاومت عزمش برای نابودی نجاست اسرائیل از سرزمین اسلامی بیشتر خواهد بود.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیست با بنادر متروکه، اقتصاد در حال سقوط و تعطیلی صنایع و... با مشکلات عدیده روانی دارد ادامه می‌دهد، تصریح کرد: ما برای اینکه حرف امام را عملی کنیم لحظه شماری می‌کنیم تنفس مصنوعی امریکا به جایی نمی‌رسد و حمایت‌هایش نتیجه ندارد.توصیه می‌کنیم امریکا به جای بمب و اسلحه، جلیقه نجات برای شنای آنها فراهم کند.

وی تأکید کرد: امت اسلامی از یمن، سوریه، عراق و ایران این آمادگی را دارند. صبر استراتژیک ما کشتن شبانه‌روزی صهیونیست‌ها است. نگران نباشید پاسخ داده خواهد شد.

امام جمعه کهگیلویه هفته دفاع مقدس را نقطه عطف انقلاب اسلامی خواند و گفت: شیرمردان شیر حلال خورده و بزرگ شده در دامان پاک زنان ایران زمین با رهبری امام در مقابل ۶۰کشور ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: امروز هرچه داریم به برکت دفاع مقدس است درود خدا بر شهدا و ایثارگران و آزادگان.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر سالروز بازگشایی مدارس و مراکز علمی را تبریک گفت و افزود: برای آموزش و پرورش هرچه هزینه کنیم، سرمایه‌گذاری است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه تصریح کرد: آموزش و پرورش دانش آموزی تربیت کنند که در عرصه رسانه و هوش مصنوعی قدرت تصمیم گیری داشته باشد در جامعه جهانی این دانش آموز بتواند موفقیت برای کشور حاصل کند.

وی با بیان اینکه آموزش نقش تربیتی معلم از اولیا بیشتر است چرا که از رفتار معلم الگو می‌گیرد از معلمان خواست آموزش موهبت‌های الهی را سرلوحه کار تعلیم و تربیت قرار دهند.

امام جمعه کهگیلویه گفت: همه باید آموزش و پرورش را کمک کنیم نباید خود را جدا ببینیم، در پازل تربیتی و اخلاقی همه شریک هستیم. بی‌تفاوتی نسبت به آموزش و پرورش آتشی است که دودش به چشم جامعه خواهد رفت. ثبات مدیریتی می‌تواند کارساز باشد.

وی هم چنین ضمن قدردانی از برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدای استان، تحریم فرمانده سپاه فتح را یادآور شد و خطاب به سردار خرمدل فزود: شاکر باشید اینکه تحریم شده‌اید یعنی شما موفق بوده و خار چشم دشمت بوده‌اید. این تحریم را مدال افتخار بدانید.

انتهای خبر

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
ضعیف ترین استاندار کهگیلویه و بویراحمد چه کسی است؟
سید علی احمدزاده
حسین کلانتری
علی‌محمد احمدی
سید موسی خادمی
سید حسین صابری
اکبر نیکزاد
سید مسعود حسینی