تاریخ انتشار:۱۵:۴۰ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: در آستانه عید نوروز و با مساعد شدن هوا، با چندین اکیپ مختلف برای مهیاسازی و زیباسازی شهر اقدامات خود را آغاز کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

 درآستانه عید نوروز و با مساعد شدن هوا، با چندین اکیپ مختلف برای مهیاسازی و زیباسازی شهر اقدامات خود را آغاز کرده است.

در طرح عیدانه شهرداری یاسوج بیش از 15 هزار متر از بلوارهای شهر یاسوج رنگ آمیزی می شود که هم اکنون در میدان هفت تیر، بلوار بنسنجان، میدان هفت سین اکبرآباد، بلوار امام خمینی (ره)، میدان امام حسین (ع) و فلکه ساعت این عملیات ها در حال اجراست و پس از آن سایر نقاط و همچنین رنگ آمیزی بدنه های فلزی شهری نیز در برنامه کار قرار دارد.

نکته جالب توجه در خصوص رنگ آمیزی بلوارها و بدنه های شهری، واگذاری بخشی از این کار به زندانیان جرایم مالی است که این اقدام با هماهنگی شهرداری و سازمان زندان ها برای کمک به تامین معیشت این قشر صورت گرفته است.

نهضت گلکاری بلوارها و میادین دیگر برنامه شهرداری یاسوج در آستانه سال نو است و گل های بنفشه و شب بو و سایر گل های بهاری در نقاط مختلف شهر در حال کشت است تا یاسوج مثل 4 سال گذشته همواره در همه فصول گل داشته باشد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین