تاریخ انتشار:۱۰:۱۶ - ۱۱ اسفند ۱۴۰۰
عصر دنا: مستند جدال سنگ و صخره تولیدی واحد خبر صدا و سیما مرکز کهگیلویه و بویراحمد مقام اول جشنواره خبر را در کشور کسب کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در ششمین جشنواره خبر با موضوع آزاد در مجموع ۳۳ گزارش شامل ۱۹ گزارش از مراکز استان‌ها، ۱۱ گزارش از خبرنگاران خبرگزاری و سه گزارش از خبرنگاران باشگاه به اداره نظارت و ارزیابی معاونت سیاسی ارسال شد.
در این جشنواره مستند جدال با سنگ وصخره با عنوان شعله امید اثر آقای موسی ویسی پور از مرکز کهگیلویه و بویراحمد توانست مقام اول و برتر را در کشور به دست آورد.
موسی ویسی پور تهیه کننده و خبرنگار این مستند گفت: گزارش جدال باسنگ و صخره درمناطق سخت گذر استانهای کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان ضبط شده است.
ویسی پور افزود: در این مستند تلاش شده سختی کار گازرسانی در مناطق سخت گذر کشور به تصویر کشیده و نماش داده شود.
وی همچنین نقش مدیر کل صدا و سیمای  مرکز کهگیلویه و بویراحمد در کسب این عنوان برتر را پررنگ دانست و اضافه کرد: با حمایت‌های مادی و معنوی جناب آقای رئوف کسب این عنوان امکان پذیر شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.