تاریخ انتشار:۰۷:۵۲ - ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰
عصر دنا: رییس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان آغاز نام نویسی مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف در این استان ۱۳ اردیبهشت ماه امسال بوده و به مدت یک ماه نیز ادامه دارد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سید رضا منصوری مهریان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: زمان نام نویسی در این دوره از مسابقات قرآن کریم به هیچ وجه تمدید نمی ‌شود.

وی افزود: نام نویسی در این دوره از مسابقات قرآن کریم تنها از طریق سایت ملی به نشانی اینترنتی WWW.quraniran.ir انجام می شود.

رییس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: ‌نام نویسی برای شرکت در این دوره از مسابقات قرآن کریم از طریق دیگر سایت ‌ها مجاز و معتبر نبوده و در صورت انجام نیز مردود است.

منصوری مهریان عنوان کرد: متقاضیان شرکت در این دوره از مسابقات قرآن کریم سعی کنند در روزهای ابتدایی اقدام به ‌نام نویسی کرده و آن را به روزهای پایانی موکول نکنند.

وی ابراز داشت: رشته های این دوره از مسابقات قرآن کریم شامل قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، اذان، دعاخوانی، همسرایی، همخوانی و تفسیر است.

رییس امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: تمامی شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات قرآن کریم می‌ توانند علاوه بر ‌نام نویسی در رشته‌ های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ، اذان، دعاخوانی، همسرایی و همخوانی به صورت همزمان در رشته تفسیر نیز شرکت کنند.

منصوری مهریان اظهار داشت: شرایط عمومی برای نام نویسی در این دوره از مسابقات قرآن کریم شامل داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران، داشتن حداقل ۱۸ سال سن و اقامت دائم در شهرستان محل برگزاری مسابقه بوده و روز برگزاری مسابقه نیز همراه داشتن کارت ملی الزامی است.

وی افزود: زمان برگزاری مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات قرآن کریم اول تیرماه امسال بوده و در صورت بهبود وضعیت کرونایی به طور حضوری و در غیر این صورت نیز به طور ویدئوکنفرانسی برگزار می ‌شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین