تاریخ انتشار:۰۸:۰۶ - ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مدیرکل بیمه سلامت این استان با بیان اینکه ۶۵ درصد جمعیت این استان تحت پوشش بیمه سلامت هستند، گفت: بیمه سلامت مبتلایان به کرونا را ۱۰۰درصد پوشش می دهد و حمایت می‌کند.
غلامرضا کاظمی افزود: حدود ۱۰۸۳ بیمار خاص در استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارد.


کاظمی در خصوص مطالبات موسسات و مراکز درمانی بیان کرد: با توجه به وضعیت کرونا تا کنون مطالبات مراکز خصوصی استان را تا خرداد ماه پرداخت کرده ایم.
وی با بیان اینکه ۷۰ درصد مطالبات مراکز درمانی دولتی دانشگاهی تا بهمن ماه ۹۸ پرداخت شد گفت: در سال ۹۹ مطالبات فروردین و اردیبهشت به طور کامل و خرداد ماه نیز ۷۰ درصد پرداخت شد.

مدیرکل بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بیمه سلامت استان در زمینه نسخه نویسی رتبه اول و نسخه پیچی نیز رتبه دوم را در سطح کشور کسب کرده ایم.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.