تاریخ انتشار:۱۴:۰۰ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد گفـت: با کمک ستاد دیه 60 زندانی بدهکار زندان‌های استان 13 رجب از زندان آزاد می‌شوند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

از موافقت ستاد دیه مرکزی و کمک برای آزادی 60 نفر از زندانیان بدهکار زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و گفت: در آستانه میلاد باسعادت امیرمومنان امام علی(ع) آئین آزادسازی 60 زندانی بدهکار و نیازمند برگزار خواهد شد.

مدیرکل زندان‌های کهگیلویه و بویراحمد میزان بدهی این افراد را بالغ بر 20 میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: با فعالیت شبانه‌روزی کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان و همکاری و همراهی شکات و طلبکاران بخش اعظمی از این میزان بدهی تخفیف گرفته شده است.

وی ضمن قدردانی از حمایت‌های مردم و هموطنان خاطرنشان کرد: مردم خیراندیش ایران در همه صحنه‌ها و عرصه‌های اجتماعی حضور چشمگیر و فعالی داشته و ستاد مرکزی دیه به عنوان حامی و پشتیبان زندانیان نیازمند و آبرومند کمک‌های خوبی برای آزادی زندانیان بدهکار استان کهگیلویه و بویراحمد اختصاص داده است.

این مسوول خاطرنشان کرد: امیدواریم ستاد دیه این بار هم کمک خوبی به استان داشته باشد تا در آستانه 13 رجب شاهد آزادی این تعداد از زندانیان بدهکار باشیم.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.