تاریخ انتشار:۱۵:۵۴ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: روابط قومیتی، ارتباط های فامیلی، منفعت طلبی و قانون گریزی مهمترین دلایل ساخت و سازهای غیرمجاز در این استان و به ویژه شهر یاسوج و حومه است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
سید حسین کاظمی روز چهارشنبه در نشست بررسی ساخت و ساز‌های غیرمجاز کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: پیامد منفی این روابط و ارتباط‌ها نادیده گرفتن یا تخفیف مجازات ساخت و ساز‌های غیرمجاز در استان و به ویژه یاسوج و حومه از سوی برخی متولیان امر و دستگاه‌های اجرایی مربوطه است.

وی افزود: صدور مجوز‌ها و استعلام‌های ساخت و ساز در شهرداری یاسوج الکترونیکی می‌شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: شهرداری یاسوج تا یک ماه آینده این سامانه الکترونیکی را راه اندازی کند.

کاظمی عنوان کرد: یکی از نتایج مثبت راه اندازی این سامانه الکترونیکی کاهش ساخت و ساز‌های غیرمجاز در یاسوج و حومه است.

وی ابراز داشت: مسؤولان شهرداری یاسوج با رعایت دقیق قانون و کنار گذاشتن هرگونه سهل انگاری یا کم کاری اقدام‌های اساسی در زمینه جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این شهر و حومه انجام دهند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: نظارت، کنترل و پیگیری مسؤولان شهرداری یاسوج برای جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این شهر و حومه افزایش یافته و عزم و اراده آنان نیز راسخ‌تر شود.

کاظمی اظهار داشت: همکاری‌های مورد نیاز در این زمینه انجام و حمایت‌های لازم نیز از مسؤولان شهرداری یاسوج خواهد شد.

وی افزود: مالکانی که در یاسوج و حومه ساختمان می‌سازند از آنان تعهد کتبی گرفته شود که در صورت ارتکاب هرگونه تخلف ساخت و ساز ملک آن‌ها با رأی کمیسیون ماده ۱۰۰ کهگیلویه و بویراحمد تخریب می‌شود.

مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جرایم لحاظ شده برای ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این استان و به ویژه یاسوج و حومه باید بازدارنده‌تر و پیشگیرانه‌تر شود.

کاظمی عنوان کرد: ساخت و ساز‌های غیرمجاز در یاسوج و حومه معضلات اساسی ایجاد کرده و در سال‌های آینده نیز سکونت در آن را با مشکل عمده مواجه می‌کند.

وی ابراز داشت: مسؤولان دادگستری کهگیلویه و بویراحمد تاکنون نهایت تعامل و همکاری در زمینه برخورد با ساخت و ساز‌های غیرمجاز در این استان و به ویژه یاسوج و حومه را داشته اند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.