تاریخ انتشار:۱۷:۰۷ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۸
عصر دنا: هنرمند کهگیلویه وبویراحمدی دبیر کنگره ملی شعر کوثر ناب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):
دبیرخانه نخستین کنگره شعر آئینی و انقلابی کوثر ناب به همت سازمان بسیج مداحان کشور و دبیری حجت الاسلام محمدزمانی، فعالیت خود را در سراسر کشور آغاز کرده است.

این کنگره در سطح ملی برگزار می‌شود و در هر استان یکی از شاعران دبیری استانی آن را بر عهده دارد.

اشعار شاعران استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش اول این کنگره با موضوع سپهبد شهید سلیمانی گردآوری و ارسال شده که این آثار اغلب کلاسیک و در قالب غزل بودند.

شاعران می‌توانند آثار خود را در بخش‌های دیگر این کنگره، با موضوع حماسه و سیره فاطمی، مشتمل بر سیره و ابعاد شخصیت حضرت زهرا (س) و بسیج چهل سال مقاومت، چهل سال اقتدار به دبیرخانه این کنگره ارسال کنند.

اعطای نشان فاطمی، تندیس کنگره و هدیه نقدی به مبلغ پانزده میلیون ریال به ده نفر برگزیده، از جمله جوایز این جشنواره هستند.
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.