تاریخ انتشار:۱۶:۱۶ - ۰۵ دی ۱۳۹۷
به علت کمبود اعتبار
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی شهرستان به علت کمبود اعتبار در حال تعطیلی است،گفت: فعال شدن این پروژه‌ها نیازمند تزریق اعتبار است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir): جعفر نیکبخت صبح امروز در شورای اداری شهرستان که با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور برگزار شده بود، اظهار داشت:چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد طی این ۴۰ سال همه خدمات و امکانات بسیج شدند تا ایران اسلامی اعتلا یابد.

فرماندار کهگیلویه با پررنگ خواندن نقش دولتمردان و خادمان در این مسیر گفت: باید بپذیریم آرمان‌ها هنوز محقق نشده است.

وی تصریح کرد:با توجه به ظرفیت‌های موجود می‌توان در زمینه عدالت اجتماعی، توسعه و پیشرفت گام‌های مؤثری برداشت.

نیکبخت به سیمای شهرستان اشاره کرد و گفت: کهگیلویه با ۱۳۱ هزار نفر جمعیت چهار بخش،چهار شهر و ۴۴۹ روستا را شامل می‌شود، این شهرستان دارای ظرفیت‌های خوب در زمینه کشاورزی،دامپروری و صنعت است که برای بالفعل شدن توجه ویژه سازمان‌های بالادست را می‌طلبد.

مدیر ارشد اجرایی کهگیلویه در بخش دیگری از سخنانش مشکلات شهرستان در بخش‌های گوناگون را یادآور شد و گفت: در بخش کشاورزی ۴۷ هزار هکتار زمین دیم وجود دارد که وضعیت خوبی برای کشاورزان نیست.

نیکبخت تصریح کرد: پتروشیمی و کارخانه سیمان نیازمند تزریق اعتبار است.

وی مشکلات اشتغالزایی را مورد اشاره قرارداد و با بیان اینکه بستر اشتغالزایی در شهرستان مهیا نشده است،گفت: برای کمک به اشتغال باید بنگاه‌های کوجک زودبازده ایجاد شود.

نیکبخت بروکراسی حاکم بر نظام بانکی در کشور و به تبع آن کهگیلویه را از موانع جذب اعتبارات اشتغالزایی برشمرد و افزود:فضاهای گردشگری خوبی در شهرستان وجود دارد که اگر مورد توجه قرار گیرند در اشتغال و توسعه نقش مهم خواهند داشت.

وی پروژه آبرسانی به چهار شهر را نیازمند اعتبار ویژه دانست و اظهار داشت:با توجه به تورم و شرایط اقتصادی موجود اعتبارات این پروژه باید مجدد لحاظ شود.

نیکبخت گفت:محور پاتاوه به دهدشت به عنوان یکی از طرح‌های مهم به علت کمبود اعتبار در حال تعطیلی است.

این مسئول سیمای شهری، اجرای پروژه فاضلاب شهری و تجهیز آتش نشانی را نیازمند توجه ویژه خواند.

وی احداث کارخانه شیر و لبنیات،صنایع تبدیلی در بخش کشاورزی و احداث کشتارگاه طیور را از نیازمندی‌های شهرستان عنوان کرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.